کد خبر: 12522
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 تیر 1392 - 14:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

واعظی: استخدام کتابداران 6 استان کشور قطعی شده است

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: استخدام کتابداران در استان های خوزستان، قم، قزوین، سیستان و بلوچستان، گیلان و کرمانشاه قطعی شده است.
واعظی: استخدام کتابداران 6 استان کشور قطعی شده است

 

به گزارش خبرنگار لیزنا، نشست خبری دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیرامون دستاوردهای نهاد کتابخانه ها در دولت نهم و دهم صبح امروز-18 تیرماه 1392- با حضور مهندس منصور واعظی، در سالن کنفرانس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

ثبت اولین دیدار کتابداران با مقام معظم رهبری در 29 تیر سال گذشته در تقویم

منصور واعظی ضمن  ابراز امیدواری اینکه اولین دیدار کتابداران با مقام معظم رهبری در 29 تیر سال گذشته به ثبت در تقویم کشور درآید گفت: در سال گذشته جشن دوبرابر شدن شاخص های کتابخوانی با حضور رئیس جمهور به 2800 باب رسید و در هفته آینده این تعداد به 3000 کتابخانه افزایش پیدا می کند.

 

در حال حاضر 2933 کتابخانه در کشور به فعالیت می پردازند

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی استان سمنان هم زمان با 80 کتابخانه در سراسر کشور افتتاح می شود، اذعان کرد: در حال حاضر 2933 کتابخانه در کشور به فعالیت می پردازند و با افتتاح کتابخانه ها در هفته آینده این آمار به 3000 می رسد.

وی تشریح کرد: تعداد کتابخانه های عمومی در ابتدای دولت نهم 1600 باب بود و از هفته آینده با در نظر گرفتن شاخص هایی چون تعداد منابع در کتابخانه،اعضا و متراژ کتابخانه ها سیر صعودی خواهد داشت.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام کرد: افتتاح 80 کتابخانه به صورت یکجا به دلیل عدم فراهم شدن هزینه لازم برای تاسیس یکا یک کتابخانه ها است و قرار است با استقرار 5 استاندار به شکل نمادین در 5 کتابخانه استان افتتاح هم زمان کتابخانه ها را داشته باشیم.

واعظی افزود: این فعالیت ما را در طراز کشورهای پیشرفته جهانی قرار می دهد چراکه بیش از سه سال است که ایران اولین رتبه در این منطقه را کسب کرده است. گرچه در حال حاضر با سند چشم انداز نهاد که همان قرار گرفتن در زمره 15 کشور دنیا است، فاصله زیادی داریم اما با تلاش های انجام شده به طراز کشورهای پیشرفته خواهیم رسید.

وی تاکید کرد: به طور استاندارد برای هر 100ایرانی باید همچون کشورهای انگلستان و سوئد 8مترمربع کتابخانه داشته باشیم و این مقوله هدف گذاری در راستای توجه و افزایش مسئله کتابخوانی نهاد است.

 

جزئیات طرح ایستگاه مطالعه

واعظی با اشاره رهنمود های مقام معظم رهبری که در دیدار با مدیران نهاد و کتابداران مبنی بر افزایش سرانه کتابخوانی و اهل کتاب شدن مردم مطرح شد، اذعان کرد: به دنبال اجرای این دستور، طرح هایی مثل ایستگاه مطالعه  که در دهه فجر سال گذشته در 140 ایستگاه افتتاح شد، شکل اجرایی به خود گرفت. فاز دوم این طرح در مشهد با 130 ایستگاه ادامه پیدا کرد و فاز سوم در هفته آینده هم زمان با افتتاح کتابخانه مرکزی سمنان انجام خواهد شد که به طور کل 390 ایستگاه را شامل می شود.

وی ادامه داد: همچنین سری سوم کتاب های ایستگاه نیز در حال آماده سازی ایت که به نسبت سری اول و دوم تغییراتی دارد زیرا با توجه به روند استقبال از 3 کتاب حوزه کودک و نوجوان این آثار را به 200 هزار جلد افزایش داده ایم.

 

برنامه های نهاد در ماه مبارک رمضان

وی در خصوص برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ماه رمضان دو رونمایی کتاب خواهیم داشت که کتاب اول تفسیر روایی جدیدی است که در 9 جلد تقریبا کارش به پایان رسیده است .مهم ترین تفسیر روایی تفسیر البرهان است که حدود 400سال از انتشارآن می گذرد و ما آن را ترجمه کرده ایم.

واعظی افزود: همچنین امکاناتی در بحث حدیث فراهم شده است که شامل کتاب های جدیدی است که با کمک اساتید تدوین شده است. این تفسیر در 1400صفحه و با ترجمه ویژه برای جامعه قرآنی کشور در ایام ماه مبارک رمضان رونمایی خواهد شد.

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور درباره آثاری که در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ اسارت و آزادگی منتشر می شود، اظهار کرد: دانش نامه اسارت و آزادگی با بیش از 100 جلد نیز با همکاری ده نمکی در ماه رمضان رونمایی می شود. این اثر ضمن پرداختن به بحث اردوگاه های عراق به مبانی اسارت و آزادگی و بحث های فقهی اشاره دارد.

 

جزئیات آزمون های استخدامی نهاد/ در سال های اخیر آزمون استخدامی با اولویت کتابداران را برگزار کردیم

واعظی در پاسخ به سوال خبرنگار لیزنا مبنی بر اینکه با وجود تاسیس و راه اندازی کتابخانه های مختلف که در دستور کار سال جاری نهاد قرار گرفته است، در بخش تامین نیروی انسانی چه برنامه ریزی هایی خواهید داشت،تشریح کرد: در سال های اخیر آزمون استخدامی با اولویت کتابداران را برگزار کردیم. البته در سال های اول کمتر رشته غیر کتابداری مورد توجه قرار می گرفت  ولی با توجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی  و کارشناسی ارشد جذب نیرو به سمت رشته های کتابداری معطوف شد تا اینکه الان امروز کتابداری اولویت انتخاب ما قرار گرفته است.

 

دلیل جذب کمتر رشته کتابداری در سال های گذشته تعداد کم متخصصین این رشته بود

وی با بیان اینکه دلیل جذب کمتر رشته کتابداری در سال های گذشته تعداد کم متخصصین این رشته بود افزود : در سال های اخیر این شرایط تغییر داده شده است به طوریکه بیش از 40 درصد فعالان دارای دانش کتابداری هستند.

 

در سال گذشته 640 نفر جذب نیرو داشته ایم 

وی تاکید کرد: هیچ کتابخانه ای بدون در نظر گرفتن تجهیزات، منابع و نیروی انسانی افتتاح نمی شود و ما از این حیث مشکلی نداریم. در سال گذشته 640 نفر جذب نیرو داشته ایم  که در حال حاضر در مرحله نهایی شدن قرار دارند. همچنین استخدام کتابداران در استان های خوزستان،قم، قزوین،سیستان و بلوچستان ،گیلان و کرمانشاه قعطی شده است.

 

آمار منابع موجود در کتابخانه های عمومی

دبیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ارائه آماری از منابع موجود تصریح کرد: 14 میلیون جلد از منابع گذشته ما بود که به 34 میلیون جلد افزایش پیدا کرده است. همچنین تعدا پرسنل از 4500 نفر به 5500 نفر ارتقا پیدا کرده است زیرا برخی از افراد کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا بازنشستگان بودند که به دلیل بازگشت به ارشاد یا پایان دوره کاری توسط افرادی با شرایط داشتن مدرک دوره کارشناسی جایگزین شدند.

 

گزارشی از سرانه مطالعه  

واعظی در ارائه گزارشی از سرانه مطالعه  اذعان کرد: هر سال یکی از کارهاییی که نهاد اعلام می کرد سنجش مطالعه کشور بود که 4 سنجش در گذشته و یک مرحله در اردیبهشت امسال انجام شد که شامل خواندن کتاب، خواندن قرآن، خواندن ادعیه، روزنامه، نشریه و مطالب فضای مجازی است که گزارش پنجم نیز طی هفته آینده گزارش خواهد شد.

وی یاد آور شد: میزان سرانه مطالعه اردیبهشت 1390 به نسبت سال 1378 که حدود 5/6 دقیقه بوده ، حدود 15 دقیقه است که جمع سرانه مطالعه نیز 75 دقیقه است. همچنین بر اساس روندی که در طول این سال ها با آن روبرو بوده ایم میزان مطالعه مجازی افزایش و مطالعه کاغذی کاهش پیدا کرده است.

 

جزئیات حقوق کتابداران نهاد/ شرایط کتابداران نسبت به قبل بهتر است

واعظی در خصوص وضعیت  حقوق و مزایای کتابداران تاکید کرد: شرایط کتابداران نسبت به قبل بهتر است و اگر چه کتابداران در حال حاضر با کمترین دستگاه های فرهنگی قابل مقایسه می باشند ولی این افراد از وضعیت بهتری و از حداقل دستمزد 600 هزار تومان  بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سند چشم انداز ما ارتقای منزلت کتابداران است افزود:بیشترین اعتماد پس از شغل معلمان و اساتید به کتابداران تعلق دارد و از نگاه افراد با تحصیلات بالاتر از دیپلم این اعتماد در مقام نخست به کتابداران است.

 

فعالیت کتابداران در روستا ها به سه ساعت در طول روز منتهی می شود

واعظی درباره چگونگی فعالیت کتابداران روستایی اعلام کرد: حدود 400 کتابخانه در روستا ها وجود دارد، اما همچون کتابخانه های شهری که دارای دو شیفت هستند به فعالیت نمی پردازند، بلکه فعالیت کتابداران در روستا ها به سه ساعت در طول روز منتهی می شود بنابراین در این مکان ها نیازی به استخدام کارمند تمام وقت وجود نداشت و به همین دلیل در این بخش از مسئولان بهداشت،روحانی و یا معلمین استفاده کرده ایم.

 

کتابخانه آذربایجان شرقی ساخته و به بهره برداری رسیده است

وی در پایان این نشست درباره بازسازی کتابخانه های مناطق زلزله زده تشریح کرد: کتابخانه آذربایجان شرقی ساخته و به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر فقط کتابخانه استان بوشهر در دست بازسازی است که امیدوارم در ماه آینده آماده شود.

 

برچسب ها :
نامداری
|
Iran
|
1395/05/14 - 23:11
0
0
سلام ازمون سال 95 کی هست ایا برگزار میشه یا نه
بی نام و نشان
|
Iran
|
1392/11/12 - 12:03
0
1
واقعا خیلی بی انصافی است که فکر کنند کتابدار فارغ التحصیل کمه که از رشته های دیگه می گیرند مگه ما کتابدارها وارد رشته های کاری دیگران میشیم که این طور به سر ما می آورند من خودم فوق لیسانس کتابداری هستم مگه بها می دهند به آدم ناسلامتی اسم رشته ما ، علم اطلاعات شده حداقل به حرمت این اسم که شده ما جلوی رشته های دیگه ضایع نکنند. واقعا باید به این مسئله رسیدگی بشه تا امثال آقای [...] مطلع بشوند
پاسخ ها
اسارا
| Iran |
1392/12/16 - 19:42
پس بقیه استان ها چی خواهش میکنم اولویت ها را بالا ببرید تا شانس بیشتری برای قبولی در استخدامی داشته باشیم
hossein
|
Iran
|
1392/08/06 - 18:20
0
2
کتابدار همیشه مرده است رانگاناتان ویرایش جدید
جمشيد
|
Iran
|
1392/07/16 - 12:10
1
2
باسلام:
جناب آقاي واعظي واقعاحقوق كتابداران با اين تورم ناچيز مي باشد.ورتبه بندي شغلي اجرا نمي شه.وتمام ادارت وارگانها وموسسات خصوصي تعطيلات تابستاني دارند حتي مجلس اما كتابدارن از اين تعطيلات محرومند.
ناشناس 6
|
Iran
|
1392/06/11 - 16:32
1
1
من ۵ سال سابقه کار در دانشگاه دارم. ۴ مقاله هم در همایشهای علمی داشته ام. ارشد کامپیوتر هم هستم. تمامی مدارک و گواهینامه ها رو هم به نهاد تقدیم کردم. سابقه تدریس در دانشگاه رو هم دارم. سنم هم ۳۳ ساله. هم سابقه کار دارم هم تدریس. دو بار هم ازم مصاحبه گرفتن. دو بار در دو روز مختلف. قبول نشدم… به همین راحتی، به همین خوشمزگی، پودر کیک رشد!
کتابدار
|
Iran
|
1392/05/27 - 19:02
1
4
آیا دادن حقوق 600 هزار تومان به کتابدارهای با مدرک لیسانس به بالا با بیش از 8 سال سابقه کار بدون هیچ مزایایی به قول ایشان ارتقای منزلت کتابداران است ؟؟ایشون میگن:بیشترین اعتماد پس از شغل معلمان و اساتید به کتابداران تعلق دارد پس چرا اینم نمیگن چرا حقوقشون هم از یک نیروی خدماتی دیگر ادارات هم کمتر هست؟؟چرا میگن حقوق کتابدارها از 350 شده 600 اونم در حالیکه اونموقع اگه حقوق یک کارمند اداره دیگه حداقل 600 هزار بود چرا الان که حقوق یک معلم که به قول ایشان بیشترین اعتماد جامعه بعد از این قشر برای کتابدارها هست چرا مثل حقوق معلمها حقوق ما همطراز معلم ها نیست؟؟؟؟... بخدا خسته شدیم از این همه بی پولی و ... یکمی هم به فکر آخرتتون باشید آه و نفرین خانواده کتتابدارها هیچ وقت برای شما آسایش نخواهد گذاشت تا وقتی که به حداقل خواسته کتابدارها نرسید امیدوارم هر چه زودتر نهاد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادغام بشه تا دیگه شاهد اینگونه مدیریت ضعیف منابع انسانی و معیشتی امثال شماهارو نداشته باشیم
خودکشی کتابدار
|
Iran
|
1392/05/01 - 17:59
0
6
تورا به حرمت ماه مبارک رمضان کی ما باید از دست واعظی آزاد بشیم؟؟؟؟هر روز موقع افطار هزاران هزار نفر آمریزده می شوند..پس خدایادر این ماه مبارک رمضان قسمت می دهیم ما را آزاد کن....بخاطر اینکه 1- وضعیت حقوقی ما مناسب نیست.2- قرار بود بعد از5 سال پیمانی ، رسمی شویم خبری نیست3- اضافه کار،حق مسکن، حق شیفت و...دریافت نمی کنیم
4-وام و... نمی دهند.
5-خدایا دیگه صبر ایوب نداریم.
کتابدار
|
Iran
|
1392/05/01 - 14:08
0
3
.لطف کنید با این حقوق چندغازتون هی ساعات کارو بالا پایین نکنید .استانهای جنوبی باید با استانهای شمالی فرق داشته باشند
سوسن
|
Iran
|
1392/04/30 - 00:41
0
8
اقای واعظی کمبود نیروی متخصص بهانه است شما با استخدام نیروهای غیر متخصص واقعا خیانت می کنید لطفا از کتابداران استفاده کنید کتابداری برخلاف نظر سطحی جنابعالی دانش عمیق و وسیعی است این نظر نشانگر دانش سطحی شماست نسبت به کتابداری نه چیز دیگه- پس خودتان را بروز کنید و نسبت به این دانش وسیع اطلاعات کسب کنید
محمدحسن
|
Iran
|
1392/04/29 - 09:27
0
3
جناب واعظی عزیز مادراینکه کتابخانه هارارشددادید شک نداریم ودراینکه کتابداران راهم نابود کردی یقین داریم ای کاش ذره ای انصاف دروجودتان بود وحداقل یک ساعت به خود می اندیشیدی که به غیر ازحقوق حداقلی به قول خودتان 600هزارتومان وحداکثری به قول ما750هزارتومان چه چیزی به کتابداران پرداخت می کنید انصافتان کجاست آیاخودتان می توانید بااین گونه حقوق زندگی کنید دیگه بس است نمک برزخممان نپاشید
کتابدار امیداور
|
Iran
|
1392/04/28 - 15:17
1
4
من موندم آخه این همه مدت دارن چیکار می کنن
آخرشم کسایی استخدام میشن که اصلا نمی دونن کتابداری یعنی چی
مثل هر سال
دالاهو
|
Iran
|
1392/04/27 - 12:15
6
3
همه یقین بدانید که هیچ کس با پارتی بازی نمیتواند تو نهاد استخدام بشه من خبر دارم که پرونده ها را با چه دقتی در این دوره بررسی کردند.
پاسخ ها
کتاب یار
| iran |
1392/04/31 - 21:33
که نیست
کوروش
| Iran |
1392/04/27 - 16:59
ای کاش این طور باشه .
پیشنهاد
|
Iran
|
1392/04/27 - 02:01
0
6
کتابداران کتابخانه های عمومی با ارسال یک نامه به کمیسیون فرهنگی مجلس از اونا بخوان کهتکلیف کتابخانه های عمومی را مشخص کند و قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه های عمومی پر از اشکال هست . اگر کتابخانه ها سازمان شوند و یا زیر نظر یک وزارتخانه خاص باشند یا مستقل باشند ( به هر حال اگر دولتی باشند ) تکلیف آنان روشن است . الان در استان های محروم معلمان هر نفر نزدیک 10 میلیلون به بالا معوقه منطقه محروم دریافت می کنند . ولی این قانون شامل کتابدارن نمی شود . اگر می خواهید کار شما درست شود باید یک نامه به کمیسیون فرهنگی مجلس بنویسید . والا کامنت گذاشتن فایده ندارد .
هه ژار
|
Iran
|
1392/04/24 - 10:50
2
3
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی: به نظر بنده (( از ماست که بر ماست )) در مورد کتابداران خیلی صادق است چون تمام عکس العمل ماکتابداران نوشتن شکوایه اینجا و آنجاست که اثری هم تا حالا نداشته و نخواهد داشت، بایستی یک اقدام عملی صورت بگیرد و گروهی از کتابداران باجرات جمع بشند و پس از تنظیم یک شکوایه محترمانه آن را تحویل مجلس شورای اسلامی بدهند و یا آن را به دیوان محاسبات تحویل بدند.تاخواب شیرین آقای واعظی بهم بخور و بهش بگیم...
مطمئن
|
Iran
|
1392/04/24 - 01:36
8
1
بابا دارن استان به استان بررسی میکنند خودم سوال کردم آخه چه قدر بی انصافید کتابدارا که تمام وقت کار نمی کنن تازه اگر انقدر نهاد بد چرا واسه استخدام سرودست می‌شکنید یه چیز دیگه کتابداران عزیز چرا فکر می‌کنید سروته یه سازمان رو میشه با یه رشته‌ی خاص اداره کرد حتی بیمارستانها هم حسابدار و مهندس کامپیوتر و... دارند باور کنید آقای واعظی آدم شریفیند باور ندارید بیشتر بررسی کنید والله منم بد قضاوت می‌کردم اما واقعا دیدم که از خیلی جاها کار نهاد درست‌تره
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/23 - 14:24
2
2
واقعا واسه نهاد متاسفم خیلی بی نظم عمل کردن نتایج آزمون استان سمنان اومده ولی از جاهای دیگه هنوز خبری نیست.
کتابدار افسرده
|
Iran
|
1392/04/23 - 13:18
2
9
ایشان در شناسایی تعداد فارغ التحصیلان کتابداران دچار مشکل هستند که کسی را پیدا نکردند. می خواهند من خودم دهها نفر کتابدار بیکار بامعلومات با وجدان به ایشان معرفی نمایم تا استخدام نمایند. نمی دانم آمارهای مورد نیاز ایشان را چه کسانی برایشان تامین می کنند؟
اصلا نیازی به آمار نیست فراخوان بدهند کتابداران بیکار هجوم خواهند آورد.
خود ایشان شخصا به یکی از دوستان من که هم در آزمون و هم در مصاحبه نمره قابل توجهی آورده بودند عرض کردند از سال دیگر در آزمون نهاد شرکت نکن من فوق لیسانس استخدام خواهم کرد.
یکی نیست بگه آخه جذابیت های سازمانت برای جذب فوق لیسانس چیه؟
از همه اسفناک تر اینکه با این اوضاع بازار کار دکتراها هم حاضرند در نهاد بیگاری کنند.
انشاله که مشکل ریشه ای حل شود تا بهنگام ارائه حتی پیشنهاد به مدیرکل حتی استان با تهدید اخراج روبرو نشویم."نمی خوای برو جای دیگه کار کن هستند کسانی که بیرون در نهاد منتظرند بیایند جای تو" اینست سازمان پویا و ارگانیسمی که قصد رشد و ارتقای آمار مطالعه را دارد.
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/22 - 16:42
1
6
با سلام خیلی دروغ گو هستن حقوق ما تو حکم 92 592هزار تومان هست که در یافتی میشه حدود 550تومان
بعد هم کی میگه کتابداری در اولویت بوده همه جا از جمله استان فارس کامپیوتر در اولویت بوده
تا چشام کار میکنه هرچی که مونده نابه جاست....
كتابدار
|
Iran
|
1392/04/22 - 16:42
2
5
خواهران و براداران عزيز كتابدار اينقدر پولكي نباشيد آقاي واعظي شب و روز نمي خوابه تا حقوق شمارا تهيه كنه بنده خدا روي زن و بچه اش نمي بينه آخه چطوري ميتونيد 600هزار تومان طرح قديم را بگيريد (كه ارزشش خيلي بالاست )كه مي دونيم نمي تونيد خرجش كنيد چقدر مي خواهيد با اين حقوق برج يا ويلاي شمال و ماشين هاي آخرين سيستم (پيكان اسقاطي )بخريد يه كم انصاف داشته باشيد .....
ماری
|
Iran
|
1392/04/22 - 13:56
0
4
خیلی جالبه
آقای واعظی میگه جواب 6تا استان قطعی شده....اونوقت جواب استانی میاد که اصلا جز این 6تا استانی که جناب واعظی فرمودن نبود
این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کتابدار امیدوار
|
Iran
|
1392/04/22 - 06:00
1
8
با سلام
لطفا به سوالات زیر پاسخ بدهید جناب واعظی:
1- چه زمانی پاسخ آزمون استخدامی اخیر را میدهید؟
2. طبق چه آماری شما می گویید که تعداد فارغ التحصیلان کتابداری کم بوده و ما مجبور به تأمین نیرو از بخش های دیگر شدیم؟
3- آزمون اینترنتی از کتابدارانی که در کتابخانه های عمومی نهاد مشغول به کارند و یک بار این مراحل را گذرانده اند چه معنایی دارد؟
5- مصاحبه ما بیشتر عقیدتی سیاسی بود تا کتابداری، مگر شما می خواهید طلبه حوزه استخدام کنید که این همه سوالات سیاسی از قبول شدگان مصاحبه پرسیده شد؟
چرا برای کتابداران طبق شیوه نامه کتابخانه عمومی رتبه شغلی قائل نیستید؟ مسئول کتابخانه منطقه ما فوق دیپلم غیر کتابداری دارد!!!!!!!!!!
لطفا شما که اطلاعی از کتاب و کتابداری و کتابخانه داری و همچنین مدیریت آن ندارید و همچنین جایگاهی هم در بین آنها ندارید زودتر استعفا کنید. با تشکر
مینا
|
Iran
|
1392/04/21 - 02:53
0
2
شیراز چی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/20 - 19:01
1
13
آقای واعظی بزرگوار خدا تو را هم پیش زن و بچه ات شرمنده بکنه تا بفهمی ما چی می کشیم که بخود و بی جهت داری پولی که بابت اضافه کار و حق شیفت و حق مسکن به ما بدی خرج مسابقات فرهنگی می کنی که ما باید بزور کارشناس فرهنگی برگه ها را بجای اعضاء پر کنیم تا زیر سوال نریم....
مهاجر
|
Iran
|
1392/04/20 - 09:57
1
8
با سلام اقای واعظی تور خدا زودتر برو ما رو راحت کن مردیم از این کارات خدا خیر ...
پاسخ ها
مطمئن
| Iran |
1392/04/24 - 01:40
خوب خودت چرا نمی‌ری
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/19 - 18:54
1
16
خجالت داره با 10 سال سابقه حقوق 600 باشد .با این تورم و گرانی و کرایه مسکن .خدا وکیلی خودش هم اینقدر حقوق می گیره.این همه دروغ ما کتابداران در بدترین شرایط داریم کار می کنیم .بعد ایشان میلیاردی رونمایی کتاب شبکه می کنه . حق مسکن ، اضافه کاری @ حق جذب همه را از بین بردیدجواب خدار چه میدی ؟ هیچ ارزشی برای ما کتابداران قائل نشدید همه اش بدنبالبالا بردن آمارید. کار را به متخصصین حفه کتابداری واگار کن .
صنم
|
Iran
|
1392/04/19 - 18:16
0
1
من از کرمانشاهم
ازون استانهایی که میگن نفراتش معلوم شده اما فعلا هیچ خبری روی سایتها نیست!!! از کجا باید بفهمیم نتایج رو؟؟!!!
امیرعلی
|
Iran
|
1392/04/19 - 17:28
1
0
تو اون 6 استانم اکه قطعی شده هنوز خبرخاصی نشده من که جز قبول شدگان ازمونش هستم ومصاحبه هاشم خوب دادم واستانم جز همین استانهایی هست که ایشون مدعی قطعی شدن اشتخدامشن،بازم خبری نیست پس بقیه استانها نگران نباشن اتفاق خاصی رخ نداده که از قافله عفب مونده باشن!!!!
پاسخ ها
فریده
| Germany |
1392/04/20 - 10:42
شما از کجا میدونید که قبول شدید؟
صنم
| Iran |
1392/04/19 - 18:17
از کجا فهمیدی پس جز قبول شده هایی؟؟

از کدوم استانی؟؟
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/19 - 15:16
0
13
این آقای واعظی چقدر برای حقوق 600 هزارتومانی کتابداران که حالا به اون هم نمیرسه افتخار میکنه ببین آقاجان از شما خواهش میکنم خودتو با این وضعیت بذار جای ما آیا واقعا" میشه زندگی کرد. الان فکرشو بکن میخوای یه خونه تک خوابه اجاره کنی من قیمت اجاره را نمیگم بیشتر از نصف حقوق به اجاره میره حالا فکر نکنم کسی باشه که وام از بانک نگرفته و قسط نداشته باشد و غیره نمیدونم ما عقب مانده هستیم یا این آقا خودشو زده به اون راه ...
خدا ازتون نگذره...
پاسخ ها
ثمین
| Iran |
1392/04/20 - 12:29
گفته جزو قبول شدگان آزمون.نگفته که جزو قبول شدگان نهایی
علم اطلاعات
|
Iran
|
1392/04/19 - 12:57
2
3
تمام امید ما به این چندر غاز حقوقه تو رو خدا از ما نگیرید
فاتح
|
Iran
|
1392/04/19 - 12:55
1
4
وضعیت استخدام بقیه استانها کی مشخص میشه؟کاش راجع به این موضوع هم صحبت میکردند!
کتابدار فردا
|
Iran
|
1392/04/19 - 08:50
5
12
آقای واعظی گرامی بالا بردن تعداد کتابخانه ها شاید درسست باشد اما شما کتابداران نهاد را قربانی بالا بردن آمار خود کرده اید.ما در بدترین شرایط اقتصادی دست و پا می زنیم و لحظه ای از تعهد کاری خود دست نمیکشیم زیرا به رسالتی که داریم معتقد هستیم.میدانیم و باور داریم که اسلام و ایرانی پرچم دار کتابخوانی است و حاضریم تا آخرین لحظه برای تحقق منویات رهبر و مولایمان خامنه ای فرزانه جهادوار بکوشیم زیرا که امروز کتابخوانی یک واجب دینی است.درست است سیاه نمایی پسندیده نیست اما رهبری فرمودند واقع گرا باشیم و ضعف ها و کاستی ها را ببینیم.از شما به عنوان بالاترین مقام نهاد تقاضا داریم اوضاع معیشتی کتابداران را به گوش مسوولین برسانید.به امید بهترین روزها برای نهاد و کتابداران
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/19 - 08:42
1
21
من نمی دونم چرا آقای واعظی از خدا نمیترسند.کجا حداقل دریافتی حقوق کتابداران 600هزار تومانه.اصلا بر فرض محال که باشه خداوکیلی خودشون میتونن با 600هزار تومان زندگی کنن؟ما کتابدارا مثل اتباع افغانی کار میکنیم اونوقت موقع حقوق دادن میگن ما نهاد غیر دولتی هستیم.نه مزایایی نه تسهیلاتی. انگار یه [...] داره ما رو اداره می کنه که فقط سهم خودشو از شهرداری تهران میگیره و کاری به استانهای دیگه نداره.[...] همه بی سواد و کج سلیقه ان که طاقت پیشرفت کتابداراشون ندارن و فقط به منافع جایی که خودشون هستن فکر میکنن.خلاقیت را از کتابداران میدزدند و به نام خودشون ثبت میکنن.متأسفم امیدوارم همه در ماه رمضان هدایت بشن
مطمئن
|
Iran
|
1392/04/18 - 22:48
22
3
خدا کند امثال این آقای واعظی بیشتر شوند واقعا متواضع و سالم است
پاسخ ها
کتابدار نهاد
| Iran |
1392/05/01 - 08:12
مشخصا این مطمئن پاچه خوار آقای واعظیه
کتاب یار
| iran |
1392/04/31 - 21:41
میشه بپرسم شما کی هستی که اینقدر سنگ واعظی رو به سینه میزنی؟
فریده
| Germany |
1392/04/20 - 10:43
خیلی
ابراهیمی
|
Iran
|
1392/04/18 - 22:48
3
6
سلام خسته نباشید واعظی تو استانها مثل گیلان با اینکه نیروی کتابدار نمیخواسته اما غیرکتابدارو بجای کتابدار ثبت نام کرد و قبول کرنش اینو جواب گو میشه جناب واعظی ؟
هرگز زیر بار هم نخواهددددددرفت؟!!!!!!!!!!!!!! 
مریمی
|
Iran
|
1392/04/18 - 18:09
1
6
توروخدا خبری از آزمون بگیرید.جوابها کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریمی
|
Iran
|
1392/04/18 - 18:08
3
3
جدی جدی 6تا استان قطعی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توروخدا یه خبری بگیرید-مردیم از نگرانی
پاسخ ها
مطمئن
| Iran |
1392/04/24 - 01:38
خوب والله عزیزم واسه زودتر کتابدارو بدبخت شدن نگرانی!!!!!!
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/18 - 17:06
2
5
آقای واعظی گفتند استخدام 6 استان قطعی شده است منظورشان چه بوده بقیه9 استانها چه می شود؟
کتابدار
|
Iran
|
1392/04/18 - 16:37
1
7
واقعا"فقط میتونم بگم متاسفم...
ابوالفضل عربشاهي
|
Iran
|
1392/04/18 - 15:48
3
3
سلام!
من كاري به راست يا ناراست بودن آمار و اطلاعات آقاي واعظي كه به حكم قانون دبير كل هيات امناي كتابخانه هاي عمومي كشور است نه دبير كل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور!!!ولي از زمان مناظره آقاي دكتر افشاردر برنامه كارنامه شبكه 4 با مشاور نهاد بعد از آن توهين ايشان به رشته كتابداري و كتابدارن اين نظراتي كه هم اكنون بيان كرده است، نشان از الزام ايشان به احترام براي كتابداري، كتابداران و كتاب و كتابخانه است.
اما اين كامنت بهترين فرصت است تا كتابداراني كه از نهاد كتابخانه هاي عمومي شكايت حقوقي دارند و نمي دانند كه مرجع رسيدگي به شكايت حقوقي آنان در گرفتن حق و حقوق قانونيشان ديوان عدالت اداري يا اداره كار است مي توانند به وبلاگ به نشاني: www.ke31.blogfa.com مراجعه كنند.
از ليزنا به دليل اينكه ملجاء و مرجعي براي روشنگري كتابداران است كمال امتنان را دارم بويژه از استاد فرزانه ام آقاي عمراني!
اترین
|
Iran
|
1392/04/18 - 15:34
4
2
باتوجه به این همه مطالبی که اقا مدیر کل محترم امروز در این نشست ایراد فرمودند دوست داشتم نظر ایشان را که سال کذشته در مورد کتابداری بیان فرمودند هنوز به قوت خود باقی است
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: