کد خبر: 1940
تاریخ انتشار: جمعه, 21 خرداد 1389 - 14:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

نتایج انتخابات انجمن نویسندگان کودک و نوجوان اعلام شد

با برگزاری مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، نور‌الدین زرین‌کلک تصویرگر برجسته کشور به هیأت مدیره این انجمن راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از مهر، شهرام اقبال‌زاده دبیر سابق انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از حضور حداکثری اعضاء این انجمن در انتخابات خبر داد و گفت: مجمع عمومی انجمن ساعت 17 روز گذشته (پنجشنبه 20 خرداد) در محل انجمن برگزار و انتخابات با مشارکت 15 نامزد هیأت مدیره و 6 نامزد بازرس و آراء 192 نفر از اعضاء برپا ‌شد.

وی انتخاب استاد نور‌الدین زرین‌کلک تصویرگر برجسته کشور را - که هنوز یکسال از عضویتش در انجمن نمی‌گذرد - به عنوان یکی از اعضاء هیأت مدیره از نکات جالب توجه انتخابات روز گذشته برشمرد و حضور وی را در کنار چهره‌های مسئولیت‌پذیر دیگر پشتوانه‌ای خوب برای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ارزیابی کرد.

به گفته شهرام اقبال‌زاده در این انتخابات فریدون عموزاده خلیلی با 161 رای بیشترین میزان آراء را به خود اختصاص داد. همچنین محمود برآبادی با 134 رای، محسن هجری با 130 رای، مهدی حجوانی با 116 رای، نور‌الدین زرین‌کلک با 105 رای و نسرین وکیلی و مصطفی خرامان (هر کدام با 86 رای) به عضویت هیأت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درآمدند.

در انتخابات مذکور حدیث لزرغلامی با 72 رای، حسین شیخ‌الاسلامی با 68 رای و مجید راستی با 53 رای به عنوان اعضاء علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین نلی محجوب با 145 رای، مناف یحیی‌پور با 119 رای و حسین فتاحی با 78 رای به عنوان بازرس انجمن برگزیده شدند.

اقبال‌زاده افزود: شنبه هفته آینده 29 خرداد جلسه مشترک هیأت مدیره قبلی و فعلی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود و با انتخاب رئیس و نایب‌رئیس هیأت مدیره، دبیر و خزانه‌دار، ترکیب جدید هیأت مدیره انجمن مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مؤسسه ای غیردولتی است که با هدف حمایت از هویت مستقل و حقوق مادی و معنوی نویسندگان کودک و نوجوان، ایجاد زمینه‌ های مناسب برای آموزش و پیشرفت فرهنگی نویسندگان و ایجاد تسهیلات لازم برای ارائه‌ و یا انتشار آثار ارزنده در سال ۱۳۷۷تأسیس شده است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: