کد خبر: 48630
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 - 07:01

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

از قلم تا قدم: تجربه ده‌ها سفر با فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در ایران

منبع : لیزنا
«از قلم تا قدم: تجربه ده‌ها سفر با فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در ایران» عنوان سخنرانی فرزانه اخوت است که روز شنبه 22 اردیبهشت، ساعت 15 -16 در نمایشگاه بین المللی کتاب، سالن کودکان و نوجوانان،‌سرای کودک و نوجوان برگزار میشود.
از قلم تا قدم: تجربه ده‌ها سفر با فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در ایران

به گزارش لیزنا، فرزانه اخوت در سرای کودک و نوجوان درباره فرهنگنامه کودکان و نوجوانان سخنرانی می‌کند. روز شنبه 22 اردیبهشت 1403 سرای کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان فرزانه اخوت خواهد بود.

فرزانه اخوت، نویسنده و ویراستار مقالات فرهنگنامه، مدیر کتابفروشی قصه و کتابداری که کتابخانه های بسیار در مناطق مرزی و زندانهای ایران ساخته است برای مشتاقان از تجاربش با کودکان، و کار با فرهنگنامه خواهد گفت.

«از قلم تا قدم: تجربه ده‌ها سفر با فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در ایران» عنوان سخنرانی فرزانه اخوت است که روز شنبه 22 اردیبهشت، ساعت 15 -16 در نمایشگاه بین المللی کتاب، سالن کودکان و نوجوانان،‌سرای کودک و نوجوان برگزار میشود.

  اخوت سخنرانی دیگری هم درباره تجربه های تاسیس کتابخانه های مناطق مرزی و زندانها در همرن تالار و در روزهای آتی دارد که به محض اطلاع دقیق از روز و ساعت، خبر آن اطلاع رسانی می شود.