کد خبر: 48574
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1403 - 09:39

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه کتابخانه شهید دستغیب گفت: بازسازی کتابخانه‌ قدیمی شیراز، پروژه‌ای که سال‌ها روی زمین مانده بود، به همت دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است.
کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش لیزنا، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور شرکت در برنامه یادروز سعدی به استان فارس و شهر شیراز سفر کرده بود، بعدازظهر جمعه ۳۱ فروردین ماه با حضور در کتابخانه شهید آیت الله دستغیب از روند بازسازی این پروژه فرهنگی شیراز بازدید کرد.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از کتابخانه آیت‌الله دستغیب با اشاره به اهمیت این کتابخانه عنوان کرد: این کتابخانه محل فعالیت‌های فرهنگی در شیراز از سال‌ها قبل از انقلاب اسلامی بوده است و نسل‌های مختلف مردم شیراز با این کتابخانه خاطره دارند.

وی گفت: متأسفانه کار بازسازی و تکمیل این مجموعه، در سال‌های گذشته با کندی پیش می‌رفت که به همت این دولت و مسئولین ملی و استانی طی ماه‌های گذشته حجم قابل توجهی از عملیات آماده‌سازی این کتابخانه انجام شده و بازسازی سرعت گرفت و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور اضافه کرد: در بازدید قبلی من از کتابخانه، پروژه با افتتاح فاصله زیادی داشت و واقعاً نشان می‌دهد که در چند ماه اخیر کار شبانه‌روزی در این کتابخانه صورت گرفته است. از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مجموعه مدیریت استان فارس و همه کسانی که کمک کردند این مجموعه به روزهای خوب بهره‌برداری برسد، تشکر می‌کنیم