کد خبر: 37122
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 شهریور 1397 - 15:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

برپایی نمایشگاه اسناد محرم در تالار اندیشه خانه لاری‌ها

منبع : روابط عمومي مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان يزد
همزمان با ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایشگاه اسناد و تصاوير محرم در قالب 20سند در تالار اندیشه خانه لاری ها برپا شد.
برپایی نمایشگاه اسناد محرم در تالار اندیشه خانه لاری‌ها

 به گزارش لیزنا، داود پاک طینت، سرپرست مدیریت اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، از برگزاری نمایشگاه اسناد محرم در قالب 20 سند خبر داد.

سرپرست مدیریت اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، اسناد نمایشگاه را شامل اسناد بخشنامه شهربانی کل کشور درباره عزاداری ماه محرم، درخواست تهیه لباس برای فراشان برای شرکت در مراسم سوگواری سال 1294 قمری، اعلام وزارت ماليه در خصوص اعلام ايام تعطيل تاسوعا و عاشورا سال 1312شمسی، ممنوعیت تشکیل مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر سال 1315 قمری، دستور وزیر کشور به فرمانداری یزد در خصوص همکاری برای تهیه فیلم و عکس از تعزیه های ملی ایران سال 1346 شمسی، دستور تعقیب بخشدار اردکان به دلیل جلوگیری نکردن از برگزاری مراسم عزاداری محرم سال 1317 شمسی دانست.

این نمایشگاه از روز 26 شهریورماه، در تالار اندیشه خانه لاری ها واقع در محله فهادان، برپا شده است و تا 3مهر ماه ادامه دارد و بازدید همه روزه از ساعت 8 تا 19 برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: