کد خبر: 28838
تاریخ انتشار: شنبه, 20 خرداد 1396 - 13:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه های کتابخانه های عمومی کشور در چهارمین هفته خرداد ماه اعلام شد

منبع : لیزنا
 بخشی از برنامه‌ کتابخانه‌های عمومی در چهارمین هفته خردادماه از سوی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای استفاده اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.
برنامه های کتابخانه های عمومی کشور در چهارمین هفته خرداد ماه اعلام شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در چهارمین هفته خردادماه کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

 کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون: نشست‌های ویژه با محوریت سالروز ضربت‌خوردن و شهادت حضرت علی(ع)، جشنواره کتابخوانی رضوی، کلاس‌های آموزش روخوانی، تجوید و تفسیر قرآن مجید؛ کارگاه‌های آموزشی نقاشی، داستان‌نویسی، خلاصه‌نویسی، قصه‌گویی و تهیه روزنامه‌دیواری؛ نشست‌های شاهنامه‌ و مثنوی‌ خوانی نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، کانون ادبی؛ برپایی نمایشگاه‌های موضوعی کتاب به مناسبت لیالی قدر و بازدید کودکان مهدهای کودک و دانش‌آموزان مدارس شهرهای مختلف از کتابخانه‌ها و آشنایی با فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف آن و ده‌ها برنامه دیگر پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

همچنین معرفی عناوین ارائه شده در طرح کتاب‌خوان ماه خرداد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب نشست‌های کتاب‌خوان، جلسات معرفی کتاب و نشست‌های جمع‌خوانی از دیگر برنامه‌های چهارمین هفته خردادماه سال ۱۳۹۶ در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور هستند.

علاقه مندان برای مشاهده برنامه های کتابخانه های عمومی به سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور مراجعه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: