کد خبر: 29476
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 15:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
 کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع یاد شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاک‌دامنی را گرامی داشتند.
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و تکریم مقام خانواده، کتابخانه‌های عمومی این استان به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تکریم جایگاه خانواده در نظام اسلامی پرداختند.

کتابخانه‌های عمومی شهید مطهری اسکو، کوثر بناب، یکان کهریز مرند، شهدای فرهنگی و عترت اخی جهان آذرشهر، هرزند جدید هریس و باقرالعلوم (ع) شهرستان تبریز نمایشگاه کتاب با محوریت   عفاف و حجاب و تکریم خانواده برپا کردند.

همچنین در کتابخانه حسین بن علی تیمورلو کتاب «قصه‌های زینب» نوشته مهری لاهوتی قصه‌گویی و از کتاب «چادر آسمونی» نوشته محمد مهاجرانی شعرخوانی شد؛ در کتابخانه هرزند جدید نیز جلسه قصه‌گویی و مسابقه نقاشی از کتاب «برترین زن: حضرت فاطمه (س)» نوشته مهدی مرادحاصل برگزار شد.

کتابخانه ولایت هوراند نیز با برگزاری جمع خوانی کتاب «نیازها و حجاب دختران و زنان» نوشته محسن ماجراجو میزبان جمعی از بانوان این شهرستان شد. همچنین اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراغه مسابقه دیوارنویسی «حجاب یعنی...» را در سطح این شهرستان برگزار کرد.

کتابخانه شهید داننده بستان‌آباد در هفته عفاف و حجاب میزبان نشست کتاب‌خوان با محوریت عفاف و حجاب شد؛ در این نشست کتاب‌های «اربعین حجاب» نوشته محسن رفیعی توسط زهرا بهاری؛ «مسئله حجاب» نوشته استاد شهید مطهری، توسط خدیجه امیری؛ «مرواریدی در صدف» نوشته  محمدتقی  سیفی، توسط فاطمه عباس پور؛ «منطق کرامت زن نگرشی جدید به مفهوم حجاب» نوشته محسن دهقانی، توسط ریحانه خاکزاد و «چرا من با حجاب شدم» نوشته مژده بهروزی، توسط مهسا مقدور  معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: