کد خبر: 30225
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 شهریور 1396 - 14:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارکاه «داستان نویسی»  برگزار می شود

منبع : لیزنا
کارگاه آموزش«داستان نویسی» باهدف ترویج فرهنگ مطالعه با ارایه سرفصل های آموزشی «نگارش داستان کوتاه و رمان» ویژه جشنواره تابستان فصل مهربانی پنج شنبه9 شهریور ساعت 10 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
کارکاه «داستان نویسی»  برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران ، در این کارگاه اصول و فنون نویسندگی، داستان نویسی ، ساختار ، ارکان، مکان و زمان، عناصر داستان کوتاه، شیوه های خلق شخصیت های داستانی ، شیوه نگارش و ویرایش داستان، تهیه ایده  وطرح اولیه داستان با حضور سیاوش گلشیری داستان نویس مورد بررسی قرار می گیرد .

سیاوش گلشیری رمان های تمام بنده ها را بریدم  و مجموعه داستان  مثل کسی که از یادم می رود به رشته تحریردرآورده است  .

این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، استعدادیابی درحوزه نگارش و داستان نویسی روزهای پنج شنبه به مدت دو ساعت 10 تا 12 برای هنرجویان در فرهنگ سرای ارسباران برپامی شود .

 

علاقه مندان برای حضور در این کارگاه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی ، بالاتر ازسیدخندان، خیابان جلفا مراجعه یا با شماره 22872818 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: