کد خبر: 30258
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 شهریور 1396 - 14:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی زنده‌یاد غلامرضا رشید یاسمی اسلام‌آباد غرب، افتتاح شد

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی «زنده‌یاد غلامرضا رشید یاسمی» شهرستان اسلام‌آباد غرب دراستان کرمانشاه با حضور شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی و جمعی از مدیران استانی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
کتابخانه عمومی زنده‌یاد غلامرضا رشید یاسمی اسلام‌آباد غرب، افتتاح شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، در راستای توسعه خدمات و ترویج گفتمان کتابخوانی و به مناسبت هفته دولت، کتابخانه عمومی «زنده‌یاد غلامرضا رشید یاسمی» با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی؛ معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه؛ افشین کریمی، فرماندار اسلام‌آباد غرب و جمعی از مدیران استانی، دوشنبه ۶ شهریورماه ۹۶ در شهرستان اسلام‌آباد غرب به بهره‌برداری رسید.

شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، ضمن افتتاح کتابخانه عمومی «زنده‌یاد غلامرضا رشید یاسمی» و بازدید از بخش‌های آن گفت: این کتابخانه در فضایی مناسب و با طرح و نقشه‌ای خوب احداث‌شده و انشا الله برای مردم شریف اسلام‌آباد غرب، منشاء خیر و برکت باشد.

مولاوردی افزود: دولت دوازدهم با شعار آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت، موفق به جلب اعتماد جامعه شده است. اولویت اول دولت امید، اشتغال و تولید ملی است و امیدواریم این دولت بتواند با هماهنگی و همکاری قوای سه‌گانه، مطالبات جدی خود در امر اشتغال را به ثمر رساند.

در ادامه، معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان گرامی و خیرمقدم و تقدیر از حضور مولاوردی در مراسم افتتاحیه گفت: کتابخانه عمومی زنده‌یاد غلامرضا رشید یاسمی، هشتادمین کتابخانه عمومی نهادی در استان کرمانشاه است که با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۵۹ مترمربع در سه‌طبقه از محل اعتبارات سفر پربرکت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به کرمانشاه احداث‌شده است.

خونسار، هدف از احداث این مرکز را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست و افزود: این کتابخانه شامل بخش‌های مختلفی از قبیل مخزن اصلی، نشریات، مرجع، بخش مجزای ویژه کودکان و سالن‌های مطالعه ویژه آقایان و خانم‌ها است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به افتتاح ششمین کتابخانه عمومی اسلام‌آباد غرب در این مراسم، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۰۰ نسخه کتاب در این مرکز موجود است و ۳۵۰۰ نسخه کتاب دیگر نیز در هفته آینده به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی اسلام‌آباد غرب، دارای بیش از ۳۵۰۰ عضو فعال، حدود ۸۸۰۰۰ نسخه کتاب و ۷۹۰۰۰ عنوان منبع است.

 

خونسار در پایان با تقدیر از فرماندار و سایر مسئولین برای افتتاح این کتابخانه عمومی، از شهروندان اسلام‌آباد غرب دعوت کرد با عضویت در کتابخانه از خدمات آن به نحو احسنت بهره‌مند شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: