کد خبر: 31146
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 مهر 1396 - 13:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه‌های شهرستان سربیشه خراسان جنوبی میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی شدند

منبع : لیزنا
 هم‌زمان با هفته ملی کودک و به‌منظور انس بیشتر نونهالان با محیط کتابخانه و کتاب، برنامه‌های متنوعی توسط کتابخانه‌های عمومی امیرالمؤمنین (ع) مود و بصیرت دُرُح برگزار شد.
کتابخانه‌های شهرستان سربیشه خراسان جنوبی میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته ملی کودک و به‌منظور انس بیشتر نونهالان با محیط کتابخانه و کتاب، برنامه‌های متنوعی توسط کتابخانه‌های عمومی امیرالمؤمنین (ع) مود و بصیرت دُرُح برگزار شد.

مریم خودکار، مسئول کتابخانه امیرالمؤمنین (ع) گفت: برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رضوی و اهدای لوح و جوایز به اعضای کودک شرکت‌کننده ازجمله برنامه‌های این کتابخانه بود. قصه‌گویی از زندگانی امام رضا (ع) و معرفی کتب عاشورایی به کودکان از دیگر فعالیت‌هایی بود که در حاشیه این برنامه برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی، نشست کتاب‌خوان ویژه روز جهانی کودک، خواندن سرودهای دسته‌جمعی توسط کودکان به مناسبت هفته ملی کودک؛ نوحه‌خوانی توسط مداح خردسال اهل‌بیت علیهم‌السلام  و مراسم عزاداری توسط کودکان به مناسبت ایام محرم و حافظ خوانی برای اعضای نوجوان در روز بزرگداشت حافظ از دیگر برنامه‌های کتابخانه امیرالمؤمنین (ع) بود.

حکیمه حبیبی، مسئول کتابخانه بصیرت درح نیز به ذکر برنامه‌های این کتابخانه در هفته ملی کودک پرداخت و گفت: با هدف آشنایی کودکان با کتاب و نهادینه‌سازی فرهنگ کتابخوانی، نوآموزان مهد قرآن گل‌های محمدی در هفته ملی کودک از بخش کودک کتابخانه بصیرت بازدید کردند؛ در جریان این بازدید نشست قصه‌گویی و شعرخوانی برای نونهالان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: چهاردهمین نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای شهرستان سربیشه به همت کتابخانه بصیرت در مهدکودک شهید باقری درح با حضور کودکان برگزار و کتاب «ترانه‌های نوازش» سروده مصطفی رحماندوست نیز، جمع خوانی شد. برگزاری مسابقه نقاشی از دیگر فعالیت‌های این کتابخانه به مناسبت هفته ملی کودک بود که با اهدای جوایزی به کودکان مهد و پیش‌دبستانی شهید باقری پایان یافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: