کد خبر: 31490
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 آبان 1396 - 12:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان و جمع‌خوانی کتاب به مناسبت روز دانش‌آموز در اذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی آیت‌الله نجفی اهری با برگزاری نشست کتاب‌خوان و جمع‌خوانی کتاب در روز دانش‌آموز، میزبان جمعی از اعضای کودک و نوجوان شد.
نشست کتاب‌خوان و جمع‌خوانی کتاب به مناسبت روز دانش‌آموز در اذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، هم‌زمان با روز دانش‌آموز کتابخانه عمومی آیت‌الله نجفی اهری با برگزاری نشست کتاب‌خوان و جمع‌خوانی کتاب، میزبان جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه شد.

در این نشست کتاب‌های «طولانی‌ترین آواز نهنگ» نوشته ژاکلین ویلسون، توسط زهرا زارعی؛ «ماه در چاه» نوشته شهرام شفیعی، توسط مهسا زندآبادی؛ «جهان اسرارآمیز فضا» نوشته جان کرک وود، توسط مبین دارایی؛ «مساجد در تمدن اسلامی» تدوین دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، توسط سودا لطفی؛ «آخرین ضربه» نوشته جف کینی، توسط محمد یاری و «نورالدین پسر ایران» نوشته معصومه سپهری، توسط محمدرضا برزگر معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

در نشست جمع‌خوانی کتاب نیز «من لبیک رضا هستم» نوشته محمدحسین صلواتیان با موضوع خاطرات و وصیت‌نامه یکی از شهدای دانش‌آموز توسط شرکت‌کنندگان، جمع‌خوانی شد و کودکان و نوجوانان در خاطرات شهید رضا پناهی از شهدای نوجوان ۸ سال دفاع مقدس سهیم شدند.

گفتنی است در این نشست کتابدار کتابخانه عمومی آیت‌الله نجفی، ضمن تشریح علت نام‌گذاری ۱۳ آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز درباره اهمیت مطالعه زندگینامه شهیدان به‌منظور آشنایی بیشتر با آنها، با کودکان و نوجوانان گفت‌وگو کرد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: