کد خبر: 32198
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 آذر 1396 - 11:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل منابع نهاد از کتابخانه‌های عمومی بوشهر

منبع : لیزنا
 مدیر کل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور در جمع کتابداران بوشهری گفت: کتابداری فقط یک حرفه نیست و کتابداران باید بیشترین انس را با کتاب داشته باشند.
بازدید مدیرکل منابع نهاد از کتابخانه‌های عمومی بوشهر

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، باقر میرعبداللهی، مدیرکل منابع نهاد در سفری سه ‌روزه، از کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر بازدید کرد. وی در دیدار با چهل تن از کتابداران شرکت‌کننده در دوره آموزش قصه‌گویی، با اشاره به حساسیت و دامنه نفوذ کار کتابداری، اظهار داشت: وظیفه و رسالت حرفه‌ای کتابداران، با کتاب و کتابخوانی تعریف می‌شود و کتابداران نباید این موقعیت ویژه را با کارمندی اشتباه بگیرند. کتابداری فقط یک حرفه نیست؛ کتابداران باید بیشترین انس را با کتاب داشته باشند.

 میرعبداللهی برگزاری دوره‌های آموزشی برای کتابداران را فرصتی مناسب برای مواجهه مستقیم کتابداران با کتاب دانست و نظرات و پیشنهادهای آنان در خصوص وضعیت منابع کتابخانه‌ها را جویا شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: