کد خبر: 32731
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 دی 1396 - 21:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه اخلاق اداری اداره کل استان مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به سنت یاری خداوند، گفت: خدای متعال به یاری مؤمنان می‌آید و این‌یک سنت الهی است، اما افسوس که گاهی به سبب ضعف ایمان‌ به منابع و افراد دیگر توسل می‌جوییم.
جلسه اخلاق اداری اداره کل استان مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، جلسه اخلاق اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور حجت‌الاسلام بداللهی، استاد حوزه و دانشگاه؛ علی‌اکبر احمدی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و جمعی از کارشناسان ستادی و رؤسای ادارات شهرستان‌ها در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبداللهی در این نشست، گفت: اساس عالم بر محور توحید است و خدامحوری اصلی است که بر اصول دیگر حکومت دارد.

عبداللهی در ادامه با اشاره به اهمیت شناخت طیب و خبیث از دیدگاه قرآن کریم، مهم‌ترین ویژگی افراد طیب را خداباوری و خدامحوری دانست و ادامه داد: خدای متعال در قرآن کریم فرموده است اگر بر او توکل کنیم و از دستورات او و جانشینانش؛ انبیاء الهی و ائمه معصومین (ع)؛ اطاعت کنیم به سعادت ابدی می‌رسیم و در دنیا و آخرت موفق خواهیم بود.

این مدرس اخلاق ادامه داد: در این عالم انسان‌های طیب از طیبین و افراد خبیث از الگوهای خبیث پیروی می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبداللهی در ادامه با اشاره به یاری خداوند در رویدادهای تاریخی مانند واقعه طبس و توفان شن، گفت: خدای متعال به یاری مؤمنان می‌آید و این‌یک سنت الهی است، اما افسوس که گاهی به سبب ضعف ایمان‌ به منابع و افراد دیگر توسل می‌جوییم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: