کد خبر: 32733
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 دی 1396 - 21:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع‌خوانی «آمادگی در برابر حوادث طبیعی» در کتابخانه شهدای نیروی زمینی

منبع : لیزنا
به همت کتابخانه عمومی شهدای نیروی زمینی، نشست آمادگی در برابر حوادث طبیعی با محوریت جمع‌خوانی کتاب «آمادگی در برابر زلزله» برگزار می‌شود.
جمع‌خوانی «آمادگی در برابر حوادث طبیعی» در کتابخانه شهدای نیروی زمینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، نشست آمادگی در برابر حوادث طبیعی با محوریت جمع‌خوانی کتاب «آمادگی در برابر زلزله» نوشته حسین دانشفر با حضور نویسنده اثر، امیر جهادی ارسی، فرمانده مرکز آموزش‌وپرورش نیروی زمینی ارتش؛ حجت‌الاسلام‌ اباصلت یوسفی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی و شهروز گودرزی، کارشناس سازمان آتش‌نشانی، چهارشنبه ۲۷ دی در کتابخانه عمومی شهدای نیروی زمینی برگزار خواهد شد.

در این کتاب بامهم‌ترین آسیب‌های ناشی از زلزله آشنا می‌شویم و راهکارها و اقدامات ضروری مواجهه با آن را می‌آموزیم؛ تصاویر کاربردی و متن ساده کتاب مخاطب را برای مواجهه با مراحل مختلف زلزله و چگونگی بروز واکنش، آماده می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست، ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۲۷ دی در کتابخانه عمومی شهدای نیروی زمینی واقع به نشانی انتهای خیابان هنگام، نرسیده به اتوبان شهید بابایی، شهرک لویزان ۱ حضور یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: