کد خبر: 32836
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 بهمن 1396 - 22:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان لرستان

منبع : لیزنا
جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی لرستان با حضور با حضور علی جهان‌آرا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان و جمعی از کارشناسان ستادی و روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها برگزار شد.
جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان لرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با حضور علی جهان‌آرا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان و جمعی از کارشناسان ستادی و روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

علی جهان‌آرا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، ضمن تقدیر از تلاش و پی گیری همکاران در انجام امور محوله، تلاش و جدیت بیشتر آنها در راستای تحقق اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مبنی بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه را خواستار شد.

جهان‌آرا به تشریح پاره‌ای از مسائل و مشکلات موجود در کتابخانه‌های عمومی استان پرداخت و بر رعایت تعهد کاری، نظم اداری، آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی در راستای رفع موانع و کاستی‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی استان تأکید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان همچنین از ارزیابی فعالیت ادارات کتابخانه‌های عمومی استان بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که روسای ادارات شهرستان‌ها از طریق تعامل با نمایندگان مجلس، فرمانداران، ائمه جمعه و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها بتوانند در راستای بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌ها و رفع مسائل و مشکلات موجود گام بردارند.

 

در ادامه این جلسه کارشناسان ستادی و روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها به بیان مباحث و مسائل مربوط به حوزه کاری خود  پرداختند و در پایان پس از تجمیع نظرات و دیدگاه‌ها، مصوبات مربوطه تدوین و به امضای حاضرین در جلسه رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: