کد خبر: 32917
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1396 - 15:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «سبک زندگی مجازی» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوانِ «سبک زندگی مجازی» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مرکز مطالعات فضای مجازی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه، با حضور استادان و کارشناسان حوزه رسانه و فضای مجازی، برگزار می‌شود.
نشست کتاب‌خوان «سبک زندگی مجازی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پی امضای تفاهمنامه همکاری میان نهاد و مرکز مطالعات فضای مجازی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مبنی بر برگزاری ۱۰ نشست کتاب‌خوان با محوریت فضای مجازی، اولین نشست کتاب‌خوان مشترک با موضوع «سبک زندگی مجازی» از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه، در سالن جلسات کانون اندیشه جوان، وابسته به این پژوهشگاه، برگزار می‌شود.

در این نشست حسن نجفی‌سولاری، مشاور فضای مجازی صدا وسیما و عضو کارگروه فناوری اطلاعات مجمع تشخیص مصلحت نظام، به معرفی ۲ کتاب «خانواده مسلمان و فضای مجازی» نوشته سعیدرضا عاملی از دفتر نشر فرهنگ اسلامی و کتاب «مهارت ارتباط با فضای مجازی» نوشته بتول گرگین از موسسه چاپ و نشر بین‌الملل می‌پردازد.

سید بشیر حسینی، مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشگاه صدا و سیما نیز دیگر ارائه دهنده نشست «سبک زندگی مجازی» خواهد بود که طی آن اثر مشترک خود و حسین حق‌پناه را که با عنوان «۱۵۰ هشتک نهضت سواد رسانه‌ای» از انتشارات رواق اندیشه روانه بازار کتاب شده، به حاضران در این نشست معرفی می‌کند.

همچنین مهدی جمشیدی، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به معرفی ۲ کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات در تربیت و تعلیم جهان» نوشته ویلم‌جی. پلگروم، نانسی لا، سوزان شهباز و ترجمه احمدرضا نصر، هدایت‌الله اعتمادی‌زاده از نشر آییژ و کتاب «زندگی دکمه بازگشت ندارد» نوشته فرشاد مهدی‌پور از انتشارات دفتر نشر معارف، خواهد پرداخت.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در نشست کتاب‌خوان «سبک زندگی مجازی» می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه، به سالن جلسات کانون اندیشه جوان، واقع در خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: