کد خبر: 33153
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 بهمن 1396 - 14:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی بستان آباد آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه های عمومی شهرستان بستان آباد با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر میزبان جمعی از اعضاء و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی شدند.
برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی بستان آباد آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، به مناسبت ایام الله دهه فجر کتابخانه های عمومی شهرستان بستان آباد با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی میزبان جمعی از اعضاء و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی شدند.

برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی شهرستان بستان آباد با حضور سیدعلی موسوی حسین فرماندار بستان آباد، حسین کوهستانی شهردار بستان آباد، علی بابا زاده ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای فعال کتابخانه های عمومی شهرستان بستان آباد؛ برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی و بومی بستان آباد با هدف تبلیغ و ترویج کتابخوانی توسط کتابخانه عمومی حکمت؛ برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و صنایع دستی و همچنین برگزاری نشست کتاب خوان مدرسه ای با همکاری مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا(س) به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر توسط کتابخانه عمومی آیت الله شهیدی تیکمه داش از جمله برنامه های اجرا شده توسط کتابخانه های عمومی شهرستان بستان آباد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: