کد خبر: 33272
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز از کتابخانه عمومی شهیدان نصیری کرج

منبع : لیزنا
سعید برزگری، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز در بازدید از کتابخانه عمومی شهیدان نصیری کرج ضمن پیگیری طرح «مشارکت کتابداران در تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کشور» با کتابداران گفت‌وگو کرد.
بازدید سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز از کتابخانه عمومی شهیدان نصیری کرج

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، سعید برزگری، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز در بازدید از کتابخانه عمومی شهیدان نصیری کرج ضمن پیگیری طرح «مشارکت کتابداران در تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کشور» با کتابداران گفت‌وگو کرد.

برزگری در بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه شهیدان نصیری درباره طرح «مشارکت کتابداران در تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کشور» گفت: نیازسنجی و شناخت منابع موردنیاز اعضا و مراجعین کتابخانه‌ها باید یکی از اولویت‌های کتابداران باشد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز افزود: برنامه‌ریزی برای تأمین منابع موردنیاز با هدف جذب مخاطب از ضروریات فعالیت کتابخانه‌های عمومی است.

وی در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با کتابداران و اعضا مقرر کرد، پس از بررسی مشکلات توسط کارشناسان ستاد و رئیس اداره شهرستان نسبت به رفع آن، اقدام می‌شود.

گفتنی است؛ کتابخانه شهیدان نصیری در سال ۱۳۷۹ در زمینی با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع  احداث شد و در حال حاضر با بخش‌های مرجع، نشریات ادواری، کودک و نوجوان، اینترنت و سالن مطالعه به علاقه‌مندان به کتابخوانی، خدمات ارائه می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: