کد خبر: 33537
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 اسفند 1396 - 11:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با هدف تشریح و تبیین طرح ملی کتابخانه‌گردی در روز ۱۷ اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.
نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با حضور امیر هلاکویی؛ سرپرست اداره کل، روسای ادارات شهرستانی و معاونین و کارشناسان ستادی با هدف تشریح و تبیین طرح ملی کتابخانه‌گردی همزمان با ۱۷ اسفندماه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی شهرستان خمینی شهر در کتابخانه عمومی الغدیر برگزار شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در این نشست با تاکید بر اهمیت برگزاری طرح ملی کتابخانه‌گردی در سطح استان اظهار داشت: برجسته سازی خدمات و فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ مطالعه و بیان جایگاه اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران در راهبری امر مطالعه باید در برنامه های مراسم امسال مد نظر قرار گیرد.

امیر هلاکویی افزود: افزایش هماهنگی در عملکرد و برنامه ریزی‌ها، دعوت از فرمانداران، نمایندگان مجلس و روحانیت معزز بویژه ائمه جمعه و تعامل سازنده و هرچه بیشتر با اصحاب رسانه و مطبوعات محلی زمینه ساز دستیابی به نتیجه مطلوبتر به منظور تحقق اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

در ادامه این جلسه هریک از کارشناسان ستادی مسائل حوزه کاری خود را مطرح نمودند و روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها نیز به بیان پیشنهادات خود در راستای برگزاری طرح ملی کتابخانه‌گردی و مشکلات و مسائل شهرستان پرداختند.

گفتنی است طرح ملی کتابخانه گردی در ۲۵ کتابخانه منتخب استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در روز ۱۷ اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: