کد خبر: 33734
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 اسفند 1396 - 09:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و نویسنده کتاب های کودک و نوجوان و حوزه دفاع مقدس، در روز ۱۷ اسفند همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن حضور در کتابخانه امیرکبیر، در طرح کتابخانه گردی این نهاد شرکت کرد.
شرکت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و نویسنده کتاب های کودک و نوجوان و حوزه دفاع مقدس، روز ۱۷ اسفند ماه همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه و آشنایی با خدمات متنوع این کتابخانه در طرح کتابخانه گردی این نهاد شرکت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این بازدید ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور خدمت همکاران کتابخانه های عمومی و میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: برای من که از کودکی که عضو کتابخانه های عمومی بودم امروز حضورم در کتابخانه های عمومی بسیار خاطره انگیز و شیرین بود.

فتاحی نویسنده کتاب فرنگیس در ادامه گفت: طرح کتابخانه گردی و گشت و گذار کردن و قدم زدن در میان کتاب ها بسیار خوب و خاطره انگیز است، این حرکت را بسیار خوب دیدم و امیدوارم که این طرح در تمامی اقشار جامعه رواج پیدا کند و موجب رونق کتاب و کتابخوانی در جامعه شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: