کد خبر: 34150
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 - 10:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هدیه کتاب به دوستداران مطالعه در برنامه هدیه دوست در گلستان

منبع : لیزنا
 در راستای تحقق بخشیدن اهداف فرهنگی در حوزه کتاب و تشویق شهروندان به مطالعه طرح تبادل کتاب  با عنوان هدیه دوست  در کتابخانه شهربانو برگزار می‌شود.
هدیه کتاب به دوستداران مطالعه در برنامه هدیه دوست در گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراكز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در فصل بهار درکتابخانه شهربانو هر هفته سه شنبه ها از ساعت 15 تا 19 برگزار می‌شود.

برنامه مبادله کتاب با هدف بالا بردن انگیزه مطالعاتی در بین افراد و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فراهم نمودن امکان تعویض کتاب های مطالعه شده افراد در منزل با کتاب های مورد نیاز، صرفه جویی در هزینه خانوارها و استفاده بهینه از سرمایه های ملی ،ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا می شود.

در این طرح شهروندان می‌توانند کتاب‌های کهنه خود را با کتاب‌هایی که کتابخانه گلستان با عناوین تازه برای این طرح در نظر گرفته است، مبادله کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند عصر روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه ساعت 15 به کتابخانه شهربانو به نشانی خیابان 16 متری لشگر( خیابان شهید حیدری)، روبروی پارک کوثر، کتابخانه شهربانو مراجعه کنند یا با شماره 77691580 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: