کد خبر: 34859
تاریخ انتشار: شنبه, 12 خرداد 1397 - 14:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی کودکان باران در استان گیلان مکانی برای آموختن

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی کودکان باران رشت از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان عضو این کتابخانه در سومین ماه فصل بهار خبر داد.
کتابخانه عمومی کودکان باران در استان گیلان مکانی برای آموختن

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، مهین اسدپور، مسئول کتابخانه عمومی کودکان باران رشت، یکی از مهم‌ترین اهداف این کتابخانه را استفاده از روش‌های خلاقانه برای ایجاد انگیزه یادگیری در کودکان دانست و گفت: استقبال خوب کودکان و والدین آن‌ها از فعالیت‌های کتابخانه و نیز افزایش میزان عضویت در کتابخانه طی ماه‌های اخیر نشان‌دهنده موفقیت برنامه‌های این کتابخانه است.

مسئول کتابخانه عمومی کودکان باران همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان با اجرای برنامه‌های مدون هفتگی را از دیگر اقدامات این کتابخانه برشمرد و خاطرنشان کرد: کتابداران توانمند کتابخانه عمومی کودکان باران رشت در هفته‌های اخیر با برگزاری برنامه قصه‌خوانی و شاهنامه‌خوانی با استقبال بسیار خوب اعضای کودک و والدین آن‌ها مواجه شدند. اجرای نمایش عروسکی و محفل حافظ خوانی از دیگر فعالیت‌های این کتابخانه است. در این برنامه‌ها، کودکان با اجرای شعر و نمایش عروسکی قوه تفکر خود را تقویت می‌کنند.

وی در پایان از برگزاری کلاس‌های ادبیات گیلکی، کارگاه آموزشی خوشنویسی و نقاشی، خلاقیت، استعدادهای ذهنی و کاردستی و کارگاه آموزشی اوریگامی از ابتدای فصل تابستان در این کتابخانه خبر داد و از کودکان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی برای حضور دعوت کرد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی کودکان باران رشت واقع در میدان زرجوب و محله امین ضرب، همه‌روزه با برگزاری برنامه‌هایی ویژه اوقاتی خوش برای کودکان می‌آفریند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: