کد خبر: 34938
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 10:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست هم‌اندیشی مسئولین کتابخانه‌های عمومی ری استان تهران

منبع : لیزنا
جلسه مسئولین کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری با محوریت تشریح برنامه‌های هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه شیخ کلینی این شهرستان برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی مسئولین کتابخانه‌های عمومی ری استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان تهران؛ دومین نشست هم اندیشی هشتمین جشنواره کتابخوانی استان تهران با حضور اسماعیل جانعلی پور مدیر کل فرهنگی نهاد، کارشناسان اداره کل و مسئولین کتابخانه‌های شهرستان ری به میزبانی کتابخانه عمومی شیخ کلینی برگزار شد.

در این جلسه اکرم نادری معاون اداره کل ضمن تشکر از همه همکاران کتابخانه‌های شهرستان در برگزاری با شکوه هفتمین دوره این جشنواره در سال گذشته خواستار تلاش و همت کتابخانه‌ها در سال جاری در برگزاری هرچه باشکوه تر هشتمین دوره جشنواره رضوی شد.

سپس اسماعیل جانعلی‌پور با تشکر از حضور مسئولین کتابخانه‌های شهرستان در این نشست گفت: شهرستان ری یکی از پایگاه‌های بزرگ مذهبی در کشور است که با توجه به وجود حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) امیدواریم با همت شما عزیزان که در دو دوره قبل رتبه خوبی را در جشنواره کتابخوانی رضوی کسب کرده است، مردم در هشتمین دوره نیز   مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیر کل فرهنگی نهاد در این نشست خواستار تعامل همه کتابخانه‌های شهرستان با نهادها و ارگان‌های فرهنگی پیرامونی در جهت جذب و مشارکت این نهادها و نیز تبلیغات جشنواره و حضور گسترده آحاد مردم شهرستان ری برای شرکت در این جشنواره شد و افزود: ایجاد بخشی مستقل جهت معرفی این جشنواره یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در جلب مشارکت عموم مردم است که این کتابخانه با ایجاد این بخش به صورت ویژه و به شکلی شایسته بسترهای لازم را به خوبی فراهم کرده است.

در ادامه این نشست سعید مجیدی کارشناس فرهنگی نهاد به تشریح ابعاد مختلف برنامه‌های هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و بیان موارد  دستورالعمل این دوره پرداخت  و از مسئولین خواست تا نسبت به جمع آوری اطلاعات شناسنامه ای افراد که در سربرگ بالای برگه‌ها است دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

در پایان هر یک از مسئولین کتابخانه‌ها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری مناسب جشنواره رضوی و نیز مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: