کد خبر: 35444
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 تیر 1397 - 19:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوره آموزشی تفکر فلسفی به کودکان و نوجوانان در مشهد آغاز شد

منبع : لیزنا
دوره آموزشی تفکر فلسفی به کودکان و نوجوانان با حضور ۳۰ نفر از کتابداران منتخب در مشهد مقدس با سخنان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی آغاز شد.
دوره آموزشی تفکر فلسفی به کودکان و نوجوانان در مشهد آغاز شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خرسان رضوی، دوره آموزشی تفکر فلسفی به کودکان و نوجوانان با حضور ۳۰ نفر از کتابداران منتخب در مشهد مقدس با سخنان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با تدریس دکتر مهری پریرخ استاد دانشگاه و عضو هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشو آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ابتدای این دوره آموزشی ضمن خیر مقدم به کتابداران حاضر در این دوره گفت: یکی از برنامه های جدی نهاد ارتباط با کودکان و نوجوانان به عنوان مخاطبین وفادار کتابخانه های عمومی است.

وی ادامه داد: این دوره یک دوره کاملا کاربردی است تا شیوه های آموزش خوب فکر کردن، اندیشیدن و ممارست در مسیر تفکر و استدلال را به کودکان و نوجوانان فرا بگیریم.

سبزیان ادامه داد: اگر ما فضای کتابخانه را یک فضای اندیشیدن، یادگیری و کنجکاوی کنیم از چند وجه موفق خواهیم بود که اصلیترین وجه آن تربیت یک نسل توانمند در آینده است.

وی از دکتر پریرخ به عنوان یکی از مفاخر علمی استان و کشور یاد کرد و ادامه داد: حضور ایشان به عنوان یکی از شخصتی های علمی استان که در وجه ملی نیز با عضویت در هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی دارای جایگاه علمی و فرهنگی ویژه ای هستند برای جامعه کتابداران مغتنم است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: