کد خبر: 35625
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 تیر 1397 - 17:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از کتابخانه‌های مشارکتی زندان خرم‌آباد

منبع : لیزنا
 فرشته طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان از کتابخانه مشارکتی زندان شهرستان خرم آباد بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از کتابخانه‌های مشارکتی زندان خرم‌آباد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، در بازدیدی که با همراهی جمعی از کارشناسان اداره کل صورت گرفت، طهماسبی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن بازدید از کتابخانه های مشارکتی کانون اصلاح و تربیت و زندان مرکزی خرم آباد، با حسین نظری پور معاون اداره کل زندان های لرستان و اشرف بهلولی رئیس کانون اصلاح و تربیت دیدار و گفتگو کرد.

طهماسبی در این بازدید تعلیم و تربیت را وظیفه ای همگانی برشمرد و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان می بایست در برنامه های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها مشارکت جدی داشته باشند و در همین راستا اداره کل کتابخانه های عمومی استان آمادگی این را دارد تا با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی و معلومات در فرآیند اصلاح و تربیت مددجویان و زندانیان این سازمان تأثیرگذار باشد.

وی همچنین از تجهیز کتابخانه های مشارکتی زندان ها به منابع اطلاعاتی مفید و کارآمد جهت بهبود وضعیت مطالعه و کتابخوانی در زندان های استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری دو سازمان شاهد ایجاد کتابخانه مشارکتی در بند «نسوان» زندان خرم آباد باشیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در بخش دیگری از سخنانش، اهمیت شرکت گسترده آحاد مختلف مردم در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان را یادآور شد و مشارکت و مساعدت اداره کل زندان های استان در برگزاری هر چه بهتر این برنامه فرهنگی در استان را خواستار شد.

انجام فعالیت های فرهنگی مشترک در حوزه کتاب و کتاب خوانی، تجهیز کتابخانه های مشارکتی زندان ها به منابع اطلاعاتی به روز و کارآمد، رفع و موانع موجود در کتابخانه های مشارکتی زندان ها و مشارکت و همکاری اداره کل زندان ها در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان از دیگر مواردی بود که در بازدید مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه های مشارکتی زندان مورد تاکید قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: