کد خبر: 35657
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 14:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جشن روز ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه باران رشت

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی کودکان باران رشت از برگزاری جشن بزرگ ادبیات کودک و نوجوان با استقبال پرشور کودکان عضو این کتابخانه خبرداد.
برگزاری جشن روز ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه باران رشت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و به گفته مهین اسدپور، در این جشن ویژه که روز چهارشنبه، 20تیر و با حضور پریسا کرمی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و جمعی از اولیاء کودکان عضو کتابخانه عمومی کودکان باران رشت و به مناسبت نهمین سالروز گرامیداشت یاد و خاطره استاد زنده یاد مهدی آذریزدی از نویسندگان بنام ادبیات کودکان و نوجوانان برگزار شد برنامه های ویژه ای به اجرا درآمد.

اسدپور با اشاره به تلاش کتابداران کتابخانه عمومی کودکان باران جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه، اجرای نمایش عروسکی، سرود، شعر و قصه خوانی کودکان در دو بخش ادبیات کهن و ادبیات نوین را از مهمترین برنامه های اجرا شده در این روز برشمرد.

وی همچنین به گشایش نمایشگاهی از نقاشی های مهرآسا لشنی یکی از اعضای فعال کتابخانه باران با موضوع داستانهای شاهنامه فردوسی نیز اشاره کرد و گفت: مهرآسا لشنی در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید عموم کودکان و اولیاء قرار داد.

کوله کتاب مهربانی از کتابخانه باران به راه افتاد

مسئول کتابخانه کودکان باران در پایان به برگزاری طرح ابتکاری کوله کتاب مهربانی همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه باران نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح ابتکاری که به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان به اجرا درآمد، کوله کتاب مهربان در گام نخست با اجرای مراسم قرعه کشی در اختیار فاطمه حیدری، یکی از اعضای کتابخانه قرار گرفت تا به عنوان سفیر کتابخوانی این هفته به سراغ دوستان خود رفته تا پنج نفر از آنان را تشویق به عضویت در کتابخانه کند.

به گفته مهین اسدپور هزینه مراسم جشن، پخت کیک و شیرینی ها و نیز تزئیین کتابخانه تماما توسط اولیاء کودکان عضو کتابخانه عمومی کودکان باران صورت پذیرفت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: