کد خبر: 36360
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 مرداد 1397 - 16:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «امنیت سایبر» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
ششمین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان فضای مجازی با همکاری مشترک مرکز مطالعات فضای مجازیِ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با عنوان نشست «امنیت سایبر» برگزار می‌شود.
نشست کتاب‌خوان «امنیت سایبر» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست کتاب‌خوان «حقوق سایبر» به همت مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه با مشارکت نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور، روز دوشنبه، ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست سیروس احمدی؛ دبیر انجمن علمی دانشجویی جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس به معرفی کتاب «جغرافیای سیاسی فضای مجازی» و محمدرضا کریمی قهرودی؛ عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر به معرفی کتاب «جنگ رسانه‌های اجتماعی - سلاح‌هایی برابر برای همه» خواهند پرداخت.

 این نشست که ششمین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان تخصصی فضای مجازی است با همکاری مشترک مرکز مطالعات فضای مجازیِ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور در تالار علامه جعفری(ره) واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه ۲، پلاک ۲ برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: