داخلی
»مطالب کتابداری
»کتابخانه های عمومی
دانشآموزان معلول جسمی حرکتی آموزشگاه ضرابی یزد کتابهای خود را معرفی کردند
به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانههای عمومی یزد، در این نشست که با حضور رقیه دوست فاطمیها، مدیرکل کتابخانههای عمومی استان؛ حسینعلی ملانوری، رئیس سازمان دانشآموزی استان؛ منصور ارجمندی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد؛ حامد عطارها، معاون اداره کل کتابخانههای استان و جمعی از کتابداران یزدی برگزار شد، 9 تن از دانشآموزان آموزشگاه ضرابی به معرفی کتابهای موردنظر خود پرداختند.
در این نشست کتابهای «بهرام گور»، «آخرین فرستاده»، «افسانه های ملل»، «میرزا کوچک خان»، «قصههای شیرین مثنوی معنوی»، «اسکندر»، «نمیتوانست زنده بماند» و «به خواب شیرین بروید» معرفی شد.
امیرحسین زارع، یکی دیگر از دانشآموزان این آموزشگاه نیز بخشی از داستان «نبرد رستم و اسفتدیار» از کتاب «شاهنامه فردوسی» را با نثری روان روایت کرد.
مدیرکل کتابخانههای عمومی استان یزد در بخش پایانی این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشآموزان معلول آموزشگاه ضرابی گفت: خوشحالم که به بهشت زیبای شما آمدهام و از مطالب خوب و ارزشمندتان بهرهمند شدم.
دوست فاطمیها همچنین از تلاشهای خاصلانه و دلسوزانه معلمان و مربیان آموزشگاه ضرابی قدردانی کرد و برای دانشآموزان معلول جسمی حرکتی این مدرسه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
در پایان نشست کتابخوان مدرسه ضرابی یزد، از دانشآموزان ارائه دهنده معرفی کتاب و مدیر و مربیان آموزشگاه با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و کتاب، قدردانی شد.
مسئولان حاضر در این جلسه همچنین به دانشآموزان شرکت کننده در نشست کتابخوان شاخه گل و کتاب هدیه کردند.
گفتنی است این نشست کتابخوان به همت اداره کتابخانههای عمومی شهرستان یزد، کتابخانه عمومی امام علی(ع) و مدرسه معلولان جسمی حرکتی ضرابی و با همکاری ادارات آموزش پرورش استثنایی استان و آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد برگزار شد.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.