کد خبر: 35431
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 16:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست شعرخوانی و نقاشی در کتابخانه الزهرا(س) در خراسان شمالی

منبع : لیزنا
در آخرین هفته خرداد ماه سال جاری و همراه با برنامه‎های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی در راستای برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، کتابخانه عمومی الزهرا (س) بجنورد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی برای اعضای کودک، نوجوان و بزرگسال کتابخانه شد.
برگزاری نشست شعرخوانی و نقاشی در کتابخانه الزهرا(س) در خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، در آخرین هفته خرداد ماه سال جاری دو برنامه یکی برای کودکان و دیگری برای برزگسالان در کتابخانه الزهرا(س) برگزارشد که در ابتدا شعر «خادم پیر حرم» توسط لیلا شجاعی توسط کتابدار کتابخانه الزهرا (س) برای کودکان شرکت کننده در جلسه خوانده شد و از آنها خواسته شد تصویری از حرم مطهر امام رضا (ع) و خادمینی که تا کنون طی سفرهایشان به مشهد مقدس از نزدیک دیده اند را به تصویر بکشند.

این در حالی است که هر ماه فعالیت هایی از  قبیل تهیه کاردستی و نقاشی و قصه گویی در کتابخانه عمومی الزهرا (س) برای کودکان اجرا می شود.

همچنین از دیگر فعالیت های فرهنگی در آخرین هفته خرداد ماه سال جاری می توان به برگزاری سومین نشست کتاب‌خوان در کتابخانه الزهرا (س) اشاره کرد. دراین نشست که اعضای شرکت کننده با شوق و شور خاصی در آن حاضر شده بودند علیرغم تعداد کم شرکت کنندگان نشست بسیار گرم و پرشور برگزار شد در این جلسه کتابهای مختلفی در حوزه ی ادبی، روان شناسی، تاریخی معرفی شد.

شجاعی کتاب «خاطرات همفر جاسوس انگلیسی در ممالک اسلامی» به نویسندگی محسن مویدی را معرفی کرد و پس از آن دو اثر از سیمین دانشور توسط خانم ها فاطمه رمضانی و منیره الهی که به ترتیب  کتاب «سو و شون» و «به کی سلام کنم؟» معرفی شد. دو کتاب در حوزه روان شناسی اولی اثر آنتونی رابینز به نام" گام هایی به سوی موفقیت" که توسط خانم نرگس آواری و دومی کتاب«زبان بدن» نوشته محمود انوشه توسط خانم محبوبه زعفرانلویی معرفی شد.

سپس فاطمه جهانی کتاب «من زنده ام» از معصومه آباد را معرفی کرد و آخرین شرکت کننده خانم زهره جعفری دو کتاب یکی دیوان پروین اعتصامی و دیگری «فرزندان ما جواهرند ولی ما آهنگریم» اثر مسلم تسابحجی را معرفی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: