کد خبر: 35629
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 تیر 1397 - 18:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان از ۱۰ کتابخانه عمومی استان

منبع : لیزنا
مدیر کل و کارشناسان ستاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان طی سفر یک‌روزه از ۱۰ باب کتابخانه مناطق جنوبی بازدید کردند.
بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان از ۱۰ کتابخانه عمومی استان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌ها، محمد جواد حسین زاده، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمان به همراه کارشناسان ستاد و روسای ادارات شهرستانی ضمن بازدید از کتابخانه های عمومی جیرفت، کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبار، قلعه گنج و عنبرآباد، چشم انداز، سیاست ها و الویت های ابلاغی نهاد کتابخانه های عمومی در سال ۹۷ را تبیین و گام نهادن در مسیر اعتلای فرهنگی این چشم انداز را از مهمترین دستاوردهای کتابداران خدوم این شهرستان ها دانست.

در این بازدید کتابداران کتابخانه های عمومی مرحوم فاطمی، ولایت، فاطمه الزهرا(س)، امام محمد تقی(ع)، علی بن ابیطالب(ع)، امام حسن مجتبی (ع)، شهید مطهری، جوادالائمه(ع)، مالک اشتر، شهید مدنی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی و فعالیت های اجرایی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نیازمندی های تعمیرات و تجهیزات کتابخانه هامطرح کردند.

در پایان بازدید انجام شده، با جمع بندی نیازمندی های تعمیراتی و تجهیزاتی کتابخانه های عمومی شهرستان ها مقرر شد با همکاری اداره کل و ادارات شهرستانی پیگیری امور مربوط به تعمیر، تجهیز و تخصیص اعتبارات آنها در دستور کار قرار گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: