داخلی
»اخبار کتاب
حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه فرانکفورت
به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در راستای سیاست های کلان کشور و ماموریت محوله مبنی بر برقراری ارتباطات دانشگاهی و تبادل اندیشه، ارائه یافتههای پژوهشی و علمی در قالب کتاب های علمی و پژوهشی برنامه های فشرده بازدید و ملاقات های دو و چندجانبه در نمایشگاه فرانکفورت را در کنار سایر نشست ها و برنامه های این نمایشگاه تدارک دیده است.
تحقیقات و فناوری، در روزهای برگزاری نمایشگاه ۲۱ قرار ملاقات از جمله با نمایندگان دانشگاه های کمبریج انگلستان، دوک ایالات متحده، یو اس ام مالزی، مسائو صربستان، اتاوا کانادا، مک گیل کانادا، راتجر ایالات متحده و نبراسکا ایالات متحده در راستای تبادل امتیاز نشر کتاب های ایرانی و خارجی، ایجاد تفاهم نامه های همکاری دو چندجانبه و نیز برگزاری نشست های مشترک علمی و پژوهشی تنظیم و انجام خواهد شد. هم زمان دیدارهایی با ناشران متعدد و مستقل از کشورهای ترکیه، انگلستان، ایالات متحد، فرانسه و آلمان برای مذاکره و تبادل امتیاز آثار منتشره در برنامههای نمایندگان پژوهشکده قرار دارد.
در همین ایام دیدارهایی با موسسه ملی بنیاد دانش چین و موسسه ادپت می در حوزه تکنولوژی های نوین آموزشی آکادمیک و همچنین موسسه بین المللی حقوق مولفان برای بررسی روابط دوجانبه و همکاری های دانشگاهی در حوزههای مرتبط صورت خواهد پذیرفت. پژوهشکده در دو نشست ناشران دانشگاهی نیز شرکت فعال خواهد داشت. اولین نشست در غرفه ایران و با حضور نمایندگان انجمن بین المللی ناشران دانشگاهی و دیگری در غرفه انجمن ناشران دانشگاهی بین المللی با هدف ارائه یافته های آموزشی و تبادل آراء برگزار خواهند شد.
هدف از دیدارها و نشست های فوق ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور در حوزه های علوم انسانی و ارتقای سطح آموزش آکادمیک کشور در برخورد و مقایسه با دیگر نظام های آموزشی و نیز تبادل حقوق تالیف است.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.