کد خبر: 49044
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 مهر 1403 - 08:45

داخلی

»

کتاب

مقالات کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران منتشر شد

منبع : لیزنا
 مجموعه مقالات کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران منتشر شد.
مقالات کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران منتشر شد

به گزارش لیزنا، «مجموعه مقالات کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران» به کوشش دکتر محمد حسن‌زاده و دکتر الهام علایی، سال 1403 توسط انتشارات ایرانداک به چاپ رسید.

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران که از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، تلاش داشت تا فراهم‌آورنده بستر تعامل مناسب بین بازیگران شهر هوشمند، مدیران شهری، صنعتگران، اندیشمندان، و صاحب‌نظران و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تکمیل پازل شهر هوشمند در کشور باشد.

در این نمایشگاه و کنفرانس از یک سو فضا برای نمایش دستاوردها، فناوری‌ها، فنون و ابزارهای پیاده‌سازی شهر هوشمند وجود دارد، از سوی دیگر، امکان تحلیل عالمانه و معرفی جدیدترین روش‌شناسی‌ها، یافته‌های علمی و دیدگاه‌های دانشگاهی فراهم شد. در این میان، توجه ویژه‌ای به ایده‌پردازی، استارت‌آپ‌ها، و نوآوری‌های نسل جوان به‌عمل آمد.

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران ترکیبی از علم و عمل را برای ایجاد نقطه عطفی مناسب برای توسعه مفهومی و عملیاتی شهر هوشمند در ایران به نمایش گذاشت.

در همین راستا  «مجموعه مقالات کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران» به کوشش دکتر محمد حسن‌زاده و دکتر الهام علایی، توسط انتشارات ایرانداک منتشر شد.