کد خبر: 49043
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 مهر 1403 - 08:35

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

پیش نشست «از مخاطب‌شناسی تا سامانه‌های پیشنهاددهندۀ ادبیات کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
دومین پیش‌نشست کمیته ملی کتابداری کودک و نوجوان با عنوان «از مخاطب‌شناسی تا سامانه‌های پیشنهاددهندۀ ادبیات کودک و نوجوان»، روز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ برگزار می شود.
پیش نشست «از مخاطب‌شناسی تا سامانه‌های پیشنهاددهندۀ ادبیات کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، دومین پیش‌نشست کمیته ملی کتابداری کودک و نوجوان با عنوان «از مخاطب‌شناسی تا سامانه‌های پیشنهاددهندۀ ادبیات کودک و نوجوان»، روز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ تا ۱۹ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات برگزار می شود.

دکتر مهرناز خراسانچی، مدیر عامل شرکت پارس آذرخش (دبیر نشست)، دکتر مریم جلالی، دانشیار زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی (سخنران)، دکتر سیامک محبوب، عضو هیأت علمی سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (سخنران)، دکتر سودابه نوذری، عضو هیأت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و عضو کمیته ملی کتابداری کودک و نوجوان (سخنران) اعضای حاضر در این پیش‌نشست هستند.

سخنرانان در این پیش‌نشست به ترتیب درباره مخاطب‌شناسی در ادبیات کودک و نوجوان، سامانه‌های پیشنهاددهنده کتاب برای کودک و نوجوان: روندها و چالش‌ها و نقش هستان‌نگاری در سامانه‌های پیشنهاددهندۀ داستان کودک و نوجوان صحبت خواهند کرد.

اولین پیش‌نشست کمیته ملی کتابداری کودک و نوجوان با عنوان «روایت، داستان، هوش مصنوعی»، روز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شده بود.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان “علوم اطلاعات و هوش مصنوعی” ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.