داخلی
»مطالب کتابداری
»کتابخانه و کتابداری
اعلام نتایج اولیه مقالههای رسیده به چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات
به گزارش لیزنا، بر این اساس 7 مقاله معرفی شده در جدول زیر به شرط انجام اصلاحات داوری برای چاپ در مجموعه مباحث و مقالات کنگره پذیرفته شدند.
این مقالهها در کنار ایدهها و تجربههای برگزیده و ارائه شده در نشست تاک و همچنین مجموعه پیادهسازی شده مباحث ارائه شده در پنلها در کتاب مجموعه مباحث و مقالات چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات منتشر خواهند شد.
سایر مقالههای ارسالی در داوری اولیه امتیاز لازم را جهت پذیرش کسب نکردند.
عنوان مقاله |
نویسندگان |
کاربرد مدل پذیرش فناوری اطلاعات در پیش بینی میزان اضطراب رایانه دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی
|
حنا ربیعی زهره شیخزاده
|
ارزیابی تطبیقی منابع اطلاعاتی معرفی شده در سرفصلهای دروس دوره کارشناسی علم اطلاعات و دانششناسی (وزارت علوم) با کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی
|
سعید ملک محمدی محسن حاجی زینالعابدینی |
مطالعه بافت، رویکردی نو در آموزش های سواد اطلاعاتی |
فاطمه رنجبری |
مطالعه وضعیت دورههای آموزشی آنلاین ارائه شده توسط انجمنهای آرشیوی جهان
|
مدیحا فراهانی سارا سلطانی |
شناسایی مهارتهای مورد نیاز مدیران دادههای پژوهشی جهت تصدی فرصتهای شغلی مدیریت دادههای پژوهشی برای دانشآموختگان علم اطلاعات و دانش شناسی
|
مژگان عروجی داریوش علیمحمدی سمیه السادات آخشیک |
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری فناوری رایانش ابری و ارائه مدل در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکیکشور
|
دکتر رقیه اسکروچی، معصومه خلیل ارجمندی، دکتر مصطفی لنگری زاده، محمدرضا علی بیک،مایانک یواراج
|
اهمیت آموزش مهارتهای ارتباطی و مولفههای آن در برنامههای آموزش مستمر حرفهای کتابداران
|
هانیه وهابی فهمیه صبوری |
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.