کد خبر: 48996
تاریخ انتشار: شنبه, 24 شهریور 1403 - 10:34

داخلی

»

گاهی دور، گاهی نزدیک

ده کتاب از استادان MIT برای گسترش دانش خود در زمینه آموزش، یادگیری و فناوری

منبع : لیزنا
سارا فیجو (Sara Feijo)
ده کتاب از استادان MIT برای گسترش دانش خود در زمینه آموزش، یادگیری و فناوری

(لیزنا: گاهی دور گاهی نزدیک ۳62): Sara Feijo   از  MIT Open Learning : سفری به علم یادگیری، نوآوری در مدارس و دانشگاهها، روبات های اجتماعی و غیره را از MIT Open Learningآغاز کنید.

مردم چگونه یاد می گیرند؟ کدام تکنیک های آموزشی موثرتر هستند؟ راز نوآوری در کلاس درس چیست؟ در اینجا 10 کتاب نوشته شده توسط استادان گروه  MIT Open Learning وجود دارد که به این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر پاسخ روشن می‌دهد.

 

ساخت پیشرفته: سیاست های نوآوری جدید آمریکا

Advanced Manufacturing: The New American Innovation Policies

یک سفر نوآوری را آغاز کنید. ویلیام بونویلیان، مدیر ارشد پروژه‌های ویژه در MIT Open Learning، و پیتر ال. سینگر چگونگی بازنگری در نوآوری و احیای بخش تولید آمریکا را بررسی می‌کنند و استدلال می‌کنند که تولید پیشرفته کلید اصلی است.

 

با App Inventor 2  برنامه های اندرویدی خود را ایجاد کنید

خلاقیت خود را آزاد کنید و ایده های برنامه خود را زنده کنید. هال آبلسون، استاد علوم و مهندسی کامپیوتر، و همکارانش خوانندگان را با App Inventor 2 آشنا می‌کنند، ابزار بصری قدرتمندی که به هر کسی اجازه می‌دهد اپلیکیشن بسازد.

 

طراحی ربات های اجتماعی Designing Sociable Robots

با چشم انداز سینتیا بریزیل Cynthia Breazeal برای یک ربات اجتماعی که قادر به درک ما، ارتباط و تعامل با ما، یادگیری از ما و رشد با ما است، به آینده سفر کنی.Breazeal، رئیس آموزش دیجیتال در MIT Open Learning، علم، مهندسی و هنر را در هم می آمیزد و خوانندگان را با Kismet، روبات نوپای اجتماعی که او طراحی کرده است، آشنا می کند.

 

شکست در ایجاد اختلال: چرا فناوری به تنهایی نمی تواند آموزش را متحول کند؟

Failure to Disrupt: Why Technology Alone Can’t Transform Education

بیاموزید که فناوری برای تغییر آموزش چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد. جاستین رایش، دانشیار MIT، خوانندگان را در یک بررسی انتقادی از آخرین فن‌آوری‌های آموزشی ظاهراً متحول می‌کند.

 

درک و دریافت: علم چگونه یاد می گیریم را متحول می‌کند

Grasp: The Science Transforming How We Learn

به کاوشی پیشگامانه در علم یادگیری بپردازید. سانجی ای. سارما، معاون سابق آموزش باز، و لوک یوکوینتو، همکار تحقیقاتی MIT AgeLab، خوانندگان را به سفری می‌برند که چگونه یادگیری در ذهن و در کلاس کار می‌کند، کدام تکنیک‌های آموزشی مؤثرتر هستند، و مدارس و دانشگاهها باید چگونه کار کنند. استفاده از تکنولوژی آموزشی

 

تکرار: راز نوآوری در مدارس  Iterate: The Secret to Innovation in Schools

قفل راز نوآوری در آموزش را باز کنید. جاستین رایش، دانشیار رسانه های دیجیتال در MIT و مدیر آزمایشگاه سیستم های آموزشی، تحقیقات آموزشی معاصر و تدریس در کلاس را پیوند می دهد و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه از چرخه آزمایش و تجربه برای ایجاد یک محیط یادگیری جذاب و قابل استفاده بهره ببرید.

 

ذهن، مغز و آموزش: پیامدهای علوم اعصاب (نوروساینس) برای کلاس درس

Mind, Brain, and Education: Neuroscience Implications for the Classroom

در محل تقاطع علوم اعصاب و آموزش شیرجه بزنید. جان گابریلی، مدیر اقدام "یادگیری یکپارچه" (Integrated Learning Initiative) در  MIT Open Learning، و همکارانش آخرین یافته‌ها را در مورد چگونگی یادگیری مغز و پرداختن به پیامدهای تئوری و عمل آموزشی به اشتراک می‌گذارند.

 

رسانه های خیالی: رویکردی به تخیل، محاسبات و بیان

Phantasmal Media: An Approach to Imagination, Computation, and Expression

رسانه های محاسباتی و رسانه های خیالی (phantasmal) را کاوش کنید - ترکیبی از ایده های فرهنگی و تخیل حسی. دی. فاکس هارل، مدیر مرکز مجازی‌سازی پیشرفته در MIT Open Learning، استدلال می‌کند که پتانسیل بیانی بزرگ رسانه‌های محاسباتی از توانایی ساخت و آشکار کردن خیال‌ها ناشی می‌شود و رویکردی برای درک و طراحی سیستم‌های محاسباتی که دارای قدرت هستند، را برای برانگیختن این خیالات ارائه می‌کند.

 

بازی‌های طنین‌دار: اصول طراحی برای یادگیری بازی‌هایی که قلب‌ها، ذهن‌ها و امور روزمره را به هم متصل می‌کنند

Resonant Games: Design Principles for Learning Games that Connect Hearts, Minds, and the Everyday

پتانسیل تحول آفرین بازی های یادگیری را کشف کنید. اریک کلوپفر، استاد و مدیر برنامه آموزش معلمان شلر و آموزش آرکید در MIT، و همکارانش اصولی را برای طراحی بازی‌هایی ارائه می‌کنند که محتوا و بازی را یکپارچه می‌کنند و تجربیات یادگیری ایجاد می‌کنند که به زندگی یادگیرندگان متصل می‌شود.

 

آموزش نیروی کار: نقشه راه جدید Workforce Education: A New Roadmap

یک دوره آموزشی برای آینده آموزش نیروی کار ترسیم کنید. ویلیام بونویلیان و سانجی ای. سارما نقشه راهی برای بازسازی طبقه کارگر آمریکا با تغییر آموزش و آموزش نیروی کار ارائه می دهند.

 

شما می‌توانید دوره‌های آنلاین را از اعضای هیئت علمی که این کتاب‌ها را از طریق MITx و MIT OpenCourseWare  نوشته‌اند، که هر دو بخشی از آموزش باز MIT هستند، بگذرانید؟ بیاموزید از: