کد خبر: 32474
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 20:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان در بین دانش آموزان عشایر بوشهری برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان ویژه دانش آموزان عشایر به همت کتابخانه عمومی دانش خورموج برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان در بین دانش آموزان عشایر بوشهری برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، نشست کتاب‌خوان ویژه دانش آموزان عشایر به همت کتابخانه عمومی دانش خورموج برگزار شد.

 مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی دراین‌باره گفت: به همت مسئول کتابخانه عمومی دانش خورموج نشست کتاب‌خوان ویژه دانش آموزان عشایر در چادر آن ها برگزار شد .

عباسی افزود: عشایر مردمانی هستند که خدمات موردنیاز در زمینه کتاب و کتابخوانی به آنها کمتر ارائه‌شده که به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به این قشر، نشست کتاب‌خوان این بار در مدرسه عشایر برگزار شده است.

وی افزود : برگزاری این نشست موجب ارائه خدمات مطلوب به جامعه عشایری و گسترش فرهنگ مطالعه در بین عشایر می‌شود.

عباسی گفت: در این نشست ۴ نفر به مدت پنج دقیقه به ارائه خلاصه کتاب‌های مطالعه شده خود پرداختند و قصه‌گویی کودکان نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که  توسط ثریا صداقت مسئول کتابخانه دانش خورموج و دو نفر از کودکان اجرا شد .

در این نشست کتاب‌خوان کتاب «زندگی مثل باد است» از افسانه شعبان نژاد توسط زهرا حیدری، «گم‌ شده پیداش کنیم» از سلیمه یوسفی توسط خاتون حاجب، «دوست فوق‌العاده» از سمیرا ابراهیمی توسط رضا جهاد پور، «کی بود، کی بود؟ » از افسانه شعبان نژاد توسط افسانه رشیدی معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: