کد خبر: 34718
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 10:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «خانواده موفق» در تفرش استان مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
به همت کتابخانه پروفسور حسابی، نشست کتاب‌خوان «خانواده موفق» در دبستان ضیائیه تفرش برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان «خانواده موفق» در تفرش استان مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به همت کتابخانه عمومی پروفسور حسابی، نشست کتاب‌خوان «خانواده موفق» در دبستان ضیائیه شهر تفرش برگزار شد.

در این نشست «احکام خانواده» نوشته محمد وحیدی، توسط نرگس اسمعیلی؛ «اخلاق خانواده» نوشته احمد صادقی اردستانی، توسط انسیه شاه حسینی؛ «حقوق خانواده» نوشته فاطمه بداعی، توسط بهاره شکوهی؛ «بهشت خانواده» نوشته جواد مصطفوی، توسط هستی محمودیان؛ «تحکیم خانواده» نوشته محمد محمدی ری شهری، توسط الهام نوروزی و «خانواده موفق» نوشته زهرا رحیمی یگانه، توسط نازنین زهرا صیادی راد با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

همچنین با حضور جمعی از دختران نوجوان، نشست کتاب‌خوان با موضوع اخلاق حسنه در کانون پرورش فکری کودکان شماره ۲ شهر تفرش برگزار شد.

در این نشست «اخلاق اسلامی» نوشته شهید دستغیب، توسط الهه حسینی منش؛ «اخلاق اسلامی در برخوردهای اجتماعی» نوشته مهدی شمس الدین، توسط مهلا میرحسینی؛ «اخلاق پژوهش» نوشته جواد محدثی، توسط فاطمه صادقی؛ «اخلاق برای همه» نوشته رضا اصفهانی، توسط سنا میرحسینی؛ «اخلاق در قرآن» نوشته ناصر مکارم شیرازی، توسط هدیه شاه حسینی و «اخلاق در خانه» نوشته حسین مظاهری، توسط فاطمه زینلی با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: