کد خبر: 48750
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 خرداد 1403 - 11:53

داخلی

»

کتاب

«جای خالی سلوچ» صوتی شد

منبع : لیزنا
 «جای خالی سلوچ» با فضا سازی و تدوین هنرمندانه و با گویندگی بیش از ۳۰ هنرمند به صورت صوتی تولید شده است.
«جای خالی سلوچ» صوتی شد

به گزارش لیزنا، کتاب صوتی «جای خالی سلوچ» در حال حاضر در حالت پیش‌فروش است و در تاریخ ۲۶ خرداد ماه در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

کتاب صوتی جای خالی سلوچ، رمانی رئالیستی از محمود دولت‌آبادی، نویسنده‌ی نامدار ایرانی است که در سال ۱۳۵۸ منتشر شد. این اثر در فاصله‌ی زمانی بین جلد دوم و سوم کلیدر و در واقع بلافاصله پس از آزادی دولت‌آبادی از زندان ساواک، به نگارش درآمد. داستان حول محور خانواده‌ای می‌چرخد که با فقدان ناگهانی پدر، سلوچ روبرو می‌شوند. مرگان، همسر سلوچ، در تلاش برای حفظ زندگی و تربیت فرزندان خود در شرایطی دشوار، با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود. دولت‌آبادی با قلمی قدرتمند و لحنی واقع‌گرایانه، خواننده را به سفری در دنیای شخصیت‌های داستان می‌برد و رنج‌ها و امیدهای آنان را به تصویر می‌کشد. جای خالی سلوچ، رمانی تکان‌دهنده و خواندنی است که با ارائه مضامین عمیق، شخصیت‌پردازی قوی، لحن واقع‌گرایانه و فضاسازی بی‌نظیر، خواننده را به سفری در دنیای خانواده‌ی سلوچ می‌برد

کتاب «جای خالی سلوچ» نیز به سبک کتاب صوتی کلیدر و با همان گروه تولید و گروه گویندگان تهیه و اجرا شده است.

کتاب صوتی «جای خالی سلوچ»، با فضا سازی و تدوین هنرمندانه و با گویندگی بیش از ۳۰ هنرمند تولید شده است. در این اثر آرمان سلطان‌زاده، روایت و سرپرستی گویندگان را بر عهده دارد.

محمود دولت‌آبادی نیز به عنوان گوینده افتخاری در این پروژه بزرگ مشارکت دارد.

علاقمندان می توانند کتاب صوتی جای خالی سلوچ را با 30 درصد تخفیف پیش خرید کنند.