داخلی
»مطالب کتابداری
»کتابخانه و کتابداری
سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدلها»
به گزارش لیزنا، دومین سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدلها» با محورهای بحث: «اهیمت و دلایل به کارگیری بازاریابی محتوا برای کسب و کارها، آشنایی با مدلهای تولید محتوا از جمله مدل بن، تاکر، B. E. S. T.، ارائه مدل S. A. V. E. به جای مدل آمیخته بازاریابی و ارائه چارچوب نظری برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی محتوا» برگزار می شود.
سخنران این سمینار زهرا ناصری دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات از دانشگاه تهران است. بازاریابی محتوا از علایق علمی ایشان است و مقاله دایره المعارفی «بازاریابی محتوا» و مقاله پژوهشی « بازاریابی محتوا در جذب و ماندگاری مشتریان در صنعت نشر» و سمینار تخصصی «علم اطلاعات و تجارت محتوا محور» از جمله فعالیتهای وی در این زمینه است.
این سمینار با حضور دکتر علیرضا نوروزی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و جمعی از اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته مدیریت و علم اطلاعات و دانش شناسی و سایر علاقه مندان به حوزه بازاریابی برگزار خواهد شد.
«سمینار بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدلها» روز شنبه 29 خردادماه از ساعت 10 تا 12 در تهران، بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل نصر (گیشا)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان امام رضا، سالن 401 برگزار میشود.
ورود برای علاقه مندان آزاد است و برای هماهنگی بیشتر نام و نام خانوادگی خود را به نشانیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.