داخلی
»اخبار کتاب
انتشار هفدهمین شماره از مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات
به گزارش لیزنا، شماره ۱7 ، دوره ۲3 مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات در فضای وب منتشر شد.
عناوین منتشر شده در این شماره از فصلنامه از قرار ذیل است:
- پیشنهاد اصلاحاتی در فرمولهای فلش/دیانی و گانینگ/دیانی / ملک رضوان واعظی؛ مرتضی کوکبی؛ مختار ابراهیمی
- دورکاری در کتابخانه ملی ایران از دیدگاه دورکاران و مدیران آنها/ اعظم نجفقلی نژاد؛ نجلا حریری؛ علی صادق زاده
- تبیین الگوی رفتار استنادی و تعیین میزان همکاری علمی پژوهشگران در مجله های علمی - پژوهشی زمین شناسی ایران/ مصطفی رضی؛ محمد جواد هاشم زاده؛ فریده عصاره؛ مرتضی محمدی استانی
- ارزیابی وب سایتهای دانشگاه های دولتی ایران زیر نظر وزات علوم،تحقیقات و فناوری با روش وب کیو ای ام/
منیره غریبه نیازی؛ معصومه کربلا آقایی کامران؛ امیر غائبی
- رابطه فرایندهای مدیریت دانش و هوش کارکنان در سازمان های حوزه فناوری اطلاعات/ مهدی شامی زنجانی؛ محمدحسین رونقی/
- بررسی رابطۀ کیفیت خدمات دهی و رضایتمندی اعضای کتابخانه : (مورد مطالعه کتابخانه های عمومی استان لرستان)/ عبدالرضا نواح؛ فاطمه مقتدایی؛ عبدالله فاضلی
علاقمندان می توااند از طریقوبگاه نشریه به مقالات دسترسی داشته باشند.
مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، مجله ای علمی- پژوهشی است که به صورت دو فصلنامه توسط گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر می شود. این مجله به مدیر مسئولی دکتر فریده عصاره، استاد گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز و سردبیری دکتر عبدالحسین فرج پهلو، استاد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، بر اساس نامه شماره ۳/۱۰۶۷۹ مورخ ۱۳۸۷/۱۲/۲۸ مدیر کل امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از طرف کمیسیون نشریات علمی کشور دارای درجه علمی- پژوهشی شناخته شده است.
محققان و پژوهشگران میبایست مقالات خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات برای دفتر مجله به نشانی http://slis.scu.ac.ir/ ارسال نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.