کد خبر: 48874
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1403 - 10:39

داخلی

»

کتاب

«مری پاپینز» با ترجمه مهرداد مهدویان در قطع جیبی منتشر شد

منبع : لیزنا
مجموعه دو جلدی مری پاپینز در قطع جیبی به قیمت  1250000 تومان از سوی نشر قدیانی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
«مری پاپینز» با ترجمه مهرداد مهدویان در قطع جیبی منتشر شد

به گزارش لیزنا، مجموعه‌ دو جلدی «مری پاپینز» اثر «پی. ال. تراورس» با ترجمه‌ی «مهرداد مهدویان» در قطع جیبی وارد بازار کتاب شد.

مجموعه مری پاپینز شامل سه کتاب از نویسنده‎‌ی معروف استرالیایی پی.ال.ترلاورس است. جلد اول مری پاپینز کتاب اصلی به شمار می‌رود و به ادامه قصه‎‌های مری پاپینز در جلد دوم و سوم رسیده است.اما ناشر برای جذابیت بیشتر کتاب هشت قصه‌ی قوی‌تر را از جلد دوم و سوم انتخاب کرده و به عنوان جلد دوم به چاپ رسیده است. این مجموعه از سری رمان‌های کلاسیک است. قبلا نیز درقطع وزیری در پنج نوبت از سوی همین ناشر به چاپ رسیده است.

 پی.ال.تراورس (پامیلیا لیندون تراورس)

نویسنده انگلیسی زبان اهل استرالیا است که بیشتر دوران کاری خود را در انگلستان به سر برد. او بیشتر به خاطر سری کتاب‌های کودکانه مری پاینز شهرت دارد.وشخصیت خیالی مری پاپینز را از خانم مسنی الهام گرفت که لباس‌هایی غیر امروزی به تن کرده و چتری که نوکش مانند طوطی است در دست دارد.

مری پاپینز یک پرستار بچه و جادوگر انگلیسی است. او وارد خانه بنکس می‌شود و در آنجا به او وظیفه نگهداری کودکان بنکس داده می‌شود و با لمس جادویی، به آنها درس‌های ارزشمندی می‌آموزد.

 بخشی از داستان:

مایکل گفت: " دلم می‌خواست نامرئی بودم."

و جین گفت:" می‌شود پشت مبل پنهان شویم. تازه می‌توانیم پول‌های قلکمان را بشماریم. شاید مری پاپینز پس از خوردن شام بهتر بشود."

و آنها همین کار را کردند.

جین که تند تند پول‌ها را می‌شمرد گفت:" شش پنی و چهار پنی می‌شود ده پنی."

 مجموعه دو جلدی مری پاپینز در قطع جیبی به قیمت  1250000 تومان از سوی نشر قدیانی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.