کد خبر: 48881
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 مرداد 1403 - 18:30

داخلی

»

کتاب

عموزاده خلیلی رئیس هیئت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد

منبع : روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان
اعضای چهاردهمین هیئت‌مدیره‌ی جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، فریدون عموزاده خلیلی را به عنوان رئیس و مناف یحیی‌پور را به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، سولماز خواجه‌وند را به عنوان دبیر و شهلا انتظاریان را به عنوان خزانه‌دار انجمن انتخاب کردند.
عموزاده خلیلی رئیس هیئت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد

به گزارش لیزنا، نخستین جلسه‌ی هیئت‌مدیره‌ی جدید عصر سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ با حضور اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیئت‏مدیره شامل برگزیدگان مذکور و حمیدرضا شاه‌آبادی، افسون امینی، فرمهر منجزی و اسماعیل امینی و همچنین مهدی حجوانی و محمدرضا مرزوقی، از اعضای هیئت‌مدیره‌ی قبلی و معصومه یزدانی و نسترن فتحی از بازرسان جدید، در دفتر این انجمن تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مهدی حجوانی با اشاره به رویدادهای تاثیرگذار اجتماعی و یا مربوط به انجمن در دوره‌ی فعالیت هیئت‌مدیره‌ی قبلی، گزارشی از وضعیت، فعالیت‌ها و پیشرفت امور در دوره‌ی مسئولیت هیئت‌مدیره در دو سال گذشته ارائه داد. همچنین به اعضای سابق هیئت‌مدیره خسته‌نباشید و به اعضای جدید خوش‌آمد گفت.

هیئت‌مدیره در این جلسه، ضمن تشکر از نامه‌ی تبریک انجمن تصویرگران و انجمن فرهنگی ناشران، درباره‌ی پیشنهاد زمان مناسب برای دیدار و برگزاری جلسه‌ی مشترک پیشنهادی با اعضای هیئت‌مدیره‌ی انجمن تصویرگران،‌ روزهایی را مشخص و مقرر کرد تعامل و ارتباط با تشکل‌های مرتبط به طور جدی‌تر پیگیری شود. 

همچنین اعضای هیئت‌مدیره ضمن تأکید بر تداوم پیگیری امور مرتبط به انجمن، تصمیم گرفتند با بررسی دقیق برنامه‌ریزی برای تداوم، تقویت و روزآمدسازی فعالیت‌های مثبت قبلی، بررسی پیشنهادهای ارائه شده از سوی اعضا در جلسه‌ی مجمع عمومی و دیگر پیشنهادهای مطرح را نیز در دستور کار خود بگذارند.       

لازم به ذکر است که جلسه‏های هیئت‌مدیره از این پس یکشنبه‌های هر هفته از ساعت ۳۰/۱۷ تا ۳۰/۱۹ در دفتر انجمن برگزار می‌شود و هر یک از اعضای انجمن، در صورت تمایل می‌تواند با اطلاع و هماهنگی قبلی در جلسه‌‌ی هیئت‌مدیره حضور یابد.