کد خبر: 48900
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1403 - 14:04

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

با حکمی از سوی محمدباقر قالیباف

رئیس جدید کتابخانه مجلس منصوب شد

منبع : لیزنا
رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی، مسعود معینی‌پور را به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
رئیس جدید کتابخانه مجلس منصوب شد

به گزاش لیزنا، طی حکمی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی، مسعود معینی پور به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

پیش از معینی‌پور، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس، سرپرست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بود.

اجرا و کارشناسی بیش از ۴۰ برنامه رادیویی، سردبیری، اجرا، کارشناسی و نویسندگی بیش از ۱۰۰ برنامه زنده و تولیدی رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما، عضویت در شورای سیاست‌گذاری چندین روزنامه، سردبیری فصلنامه تخصصی علوم انسانی اسلامی صدرا از منشورات دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی و سردبیری نشریه رسائل از جمله سوابق علمی، فرهنگی و رسانه‌ای معینی‌پور محسوب می شود.

وی همچنین معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس بوده است.

معینی‌پور تاکنون در برنامه‌های پگاه، تحول شبکه چهار به‌عنوان سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری ایفای نقش کرده و همچنین در برنامه زاویه که یکی از مهمترین و پرچالش‌ترین برنامه‌های تلویزیون در طول سال‌های اخیر بوده، بیش از دو سال سابقه اجرا و سردبیری دارد.

پیش از این نیز حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بود.