کد خبر: 48992
تاریخ انتشار: جمعه, 23 شهریور 1403 - 10:00

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

دومین پیش‌نشست کتابخانه‌های دانشگاهی و تخصصی برگزار می شود

منبع : لیزنا
 دومین پیش‌نشست کتابخانه ­های دانشگاهی و تخصصی با عنوان « گذر از دره مرگ با استفاده از هوش مصنوعی»  روز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می شود.
دومین پیش‌نشست کتابخانه‌های دانشگاهی و تخصصی برگزار می شود

به گزارش لیزنا، دومین پیش‌نشست کتابخانه­ های دانشگاهی و تخصصی با عنوان « گذر از دره مرگ با استفاده از هوش مصنوعی»  روز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات به آدرس اینترنتی برگزار خواهد شد.

دکتر مریم پاکدامن، مدرس و رئیس اداره انتشارات دانشگاه الزهرا(س) (دبیرنشست)، دکتر طیبه شهمیرزادی، عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (سخنران) و دکتر حمیدرضا رادفر، استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (سخنران) اعضای حاضر در این پیش‌نشست هستند.

سخنرانان پیش­نشست «گذر از دره مرگ با استفاده از هوش مصنوعی» درباره چالش های هویتی کتابخانه‌های تخصصی، چالش­های داده­ای کتابخانه­های دانشگاهی و تخصصی، چالش­های مخاطبین و سازمان‌های کتابخانه­های تخصصی، هوشمندی مخاطبان و کتابداران کتابخانه­های دانشگاهی و تخصصی در بهره­مندی از هوش مصنوعی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان “علوم اطلاعات و هوش مصنوعی”۲۲ و ۲۳  آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اولین پیش‌نشست کتابخانه­ های دانشگاهی و تخصصی با عنوان «واکاوی پژوهش‌های هوش مصنوعی و سواد هوش مصنوعی در کتابخانه‌های دانشگاهی و تخصصی» 10 مرداد ماه برگزار شده بود.