کد خبر: 49101
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مهر 1403 - 19:36

داخلی

»

کارگاه

کارگاه «زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

منبع : لیزنا
 کارگاه آموزشی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معرفی ابزارهای هوش مصنوعی» برگزار می شود.
کارگاه «زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معرفی ابزارهای هوش مصنوعی»، روز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات به برگزار خواهد شد.

دکتر عباس حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان (دبیر)، مهندس احسان کاوه، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (میهمان) و راضیه خلف‌آبادی، دانشجوی دکتری دانشگاه پیام‌نور مشهد (مدرس) اعضای حاضر در این کارگاه آموزشی هستند.

در این کارگاه آموزشی، مهندس احسان کاوه در ارتباط با نیازمندی‌های بهره گیری از هوش مصنوعی در کتابخانه‌های عمومی بصورت کاربردی و زیرساخت‌های متمرکز هوش مصنوعی در نهاد کتابخانه‌های عمومی در خدمت کاربر صحبت خواهد کرد و خلف‌آبادی درباره معرفی ابزارهای پرکاربرد هوش مصنوعی در حوزه خدمات پژوهشی در کتابخانه‌های عمومی و چالش‌های ابزارهای هوش مصنوعی سخنرانی می کند.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان “علوم اطلاعات و هوش مصنوعی” ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.