داخلی
»مطالب کتابداری
»کارگاه
کارگاه آنلاین «استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی»
به گزارش لیزنا، کارگاه آنلاین «استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی» با تدریس شراگیم مرادی، سرپرست بازاریابی دیجیتال وب سایت فرانش از ساعت 10 تا 12 روز پنجشنبه، ۵ مردادماه برگزار می شود.
در این کارگاه سرفصل های زیر تدریس خواهد شد:
-مزایای ابزارهای آنلاین؛
-تشریح روشها و نرم افزارهای به روز در دنیای آنلاین؛
-موتورهای کاوش؛
-چگونه در صدر موتورهای جستجو مانند گوگل قرار بگیریم؟؛
- اطلاع رسانی از طریق بنرهای آنلاین؛
-چگونه بیشترین بازدهی را از روش تبلیغات بنری در سایتهای مرتبط بدست آوریم؟؛
-اطلاع رسانی از طریق پست الکترونیک؛
-کاربرد ایمیل مارکتینگ و بانک ایمیلی چیست؟؛
-ارائه خدمات محتوایی؛
-چگونه از طریق محتوا کاربران را به افراد وفادار تبدیل کنیم؛
- اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی؛
-معرفی نرم اقزارهای کاربردی برای تبلیغات ،اطلاع رسانی و مدیریت شبکه های اجتماعی؛
-تشریح جدیدترین روشهای اطلاع رسانی از طریق موبایل.
لازم به ذکر است، گواهی حضور در دورههای آموزشی توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاعرسانی ایران ارائه میشود.
علاقمندان برای ثبت نام میتوانند از طریق این سایت اقدام نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.