کد خبر: 48782
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1403 - 12:28

داخلی

»

کتاب

چند ساعت با کتاب در برنامه‌های «مداد خیال» و «گلستان کتابِ» کتابخانه دکتر شهیدی

منبع : روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان
کتابخانه دکتر شهیدی، ویژه برنامه‌های «مداد خیال» و «گلستان کتاب» را برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.
چند ساعت با کتاب در برنامه‌های «مداد خیال» و «گلستان کتابِ» کتابخانه دکتر شهیدی


به گزارش لیزنا، کتابخانه دکتر شهیدی، با برگزاری 2 ویژه برنامه به استقبال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی رفته است.
سلسله نشست ادبی «نویسندگان کتاب کودک» با عنوان «مداد خیال» روز پنج‌شنبه 7 تیرماه به همت کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود. مهمان اصلی این نشست، کلر ژوبرت، کارشناس ارشد ادبیات کودکان است؛ او در این نشست بخش‌هایی از چند کتاب ویژه کودکان و نوجوانان را می‌خواند و از آنان می‌خواهد تا براساس تخیل و درک خود ادامه داستان را تکمیل کنند.
این ویژه برنامه با هدف پرورش خلاقیت در داستان نویسی، شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان و افزایش مهارت نوشتن در آنان برگزار می‌شود و کانون ادبی «مداد خیال» در اجرای آن مشارکت دارد.
براساس این گزارش، نشست ادبی مداد خیال ویژه بانوان بوده و پنجشنبه‌های هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ در کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

 برنامه دیگر کتابخانه دکتر شهیدی ویژه نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی، جلسه ادبی «گلستان کتاب» است؛ این برنامه نیز چهارشنبه هر هفته از ساعت 16 الی 17 در کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.
کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، خیابان ۴۶ متری غربی، خیابان بختیاری، خیابان جویبار، میدان ۵۸، کوچه یکم شرقی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 77913098 تماس بگیرند.

برچسب ها :