کد خبر: 37039
تاریخ انتشار: شنبه, 24 شهریور 1397 - 13:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انتشار شماره بهار و تابستان 97 «پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»

منبع : لیزنا
 شماره بهار و تابستان 1397 "پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی"، بر روی وبگاه این مجله منتشر شد
انتشار شماره بهار و تابستان 97 «پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»

 به گزارش لیزنا،سال ۸، شماره. ۱ بهار و تابستان ۱۳۹۷ از مجله پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی بر روی وبگاه این مجله به در این نشانی منتشر شد.

مقالات پژوهشی

ارزیابی بهره‌وری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران با استفاده از شاخص‌های چندگانه (5-27)/ ناهید میرزایی, عبدالرضا نوروزی چاکلی

بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت (29-54)/ مظفر چشمه سهرابی, مریم بلوچی, ابوالقاسم نوری

ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه محور: به‌سوی یک مدل مفهومی (75-97)/ فاطمه نویدی, یزدان منصوریان, محمد حسن زاده

بررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) (99-120)/ فتانه ترکاشوند, میترا قیاسی, سید رضا تربت جو

بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان/ (121-137) احمد شعبانی, مرضیه نصوحی, رسول سعادت, سعید رجایی پور

بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها (139-157)/ زهره عدالتیان, اعظم صنعت جو, محسن نوکاریزی

بررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروه‌بندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور (159-177)/ مهدی محمدی, سکینه فلسفین, سمانه خویدکی

مقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل (179-195)/ کیانوش رشیدی, جواد عباسپور

چرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روان‌شناسی (197-220) /رحمان معرفت, یزدان منصوریان, محمد زره ساز

ارزش‌گذاری اقتصادی پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته مقاله‌های فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) (221-242)/ ندا صیادی, محمود مرادی, صالح رحیمی

مطالعه وضعیت دگرنویسی عنوان‌های نرم‌افزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرست‌های کتابخانه‌ای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی (243-265)/ زهرا جعفرزاده کرمانی, سپیده سادات میرقاسمی

بررسی میزان اهمیت کتابخانه‌های عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامه‌های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز (267-285)/ میترا پشوتنی زاده, مائده سلیمیان

ساخت هستان‌نگار از پایگاه داده‌های بزرگ: چالش‌ها و روشی برای غلبه بر آن‌ها (287-312)/ امید میلانی فرد, محسن کاهانی

طراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های دیجیتالی (337-356)/ شهلا رضوانی

رفتار اطلاعاتی کلامی کودکان دوره پیش‌دبستانی در چند مرکز پیش‌دبستانی در شهر تهران (357-377)/ فاطمه سالکی ملکی, عصمت مومنی

اثربخشی کتاب‌درمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد (379-394)/ مهدیه آرایی, مهدی رحیمی, مریم زارع

مقالات مروری

تحلیل محتوای متون مربوط به اولویت‌های پژوهشی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی (55-74)/ فرزانه قنادی نژاد, غلامرضا حیدری, رحیم چینی پرداز

برچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها (313-335)/ مهدی خادمیان, مرتضی کوکبی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: