کد خبر: 49039
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 مهر 1403 - 07:59

داخلی

»

کتابخانه ملی

از سوی علیرضا مختارپور

احکام دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره پژوهش صادر شد

منبع : لیزنا
دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران معرفی شدند.
احکام دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره پژوهش صادر شد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور، رئیس سازمان و سرپرست معاونت پژوهش و منابع دیجیتال، در احکام جداگانه­‌ای دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره‌های ملی پژوهش و فناوری این سازمان را منصوب کرد.

در این احکام، محبوبه قربانی مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش این سازمان به عنوان دبیر علمی و فتانه ترکاشوند، معاون پژوهش کتابداری و آموزش، به عنوان دبیر اجرایی این رویداد پژوهشی و فناورانه معرفی شدند.

در حکم دبیر علمی پانزدهمین جشنواره‌های ملی پژوهش و فناوری ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی به منظور ارتقاء سطح پژوهش و فناوری کشور،  آمده است: با توجه به نقش اساسی آن کمیته در برگزاری این رویداد پژوهشی و فناورانه، انتظار می­‌رود که همت خود را در بهره­‌گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی و ارتباط با مراکز و موسسات پژوهشی در تخصص­های مرتبط بکار گیرید و آثار فاخر دریافت­ شده به دقت، ارزیابی و به جامع علمی و دانشگاهی معرفی شود.

 سابقه برگزاری «جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» در ایام هفته پژوهش به‌ سال ۱۳۸۹ برمی‌گردد. این جشنواره هرسال به منظور معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه‌‌های کتابداری، علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی، علوم آرشیوی و اسنادی، مطالعات ایران‌‌شناسی، مطالعات اسلام‌‌شناسی، مطالعات تاریخ معاصر، و نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی برگزار می‌شود. و بستری مناسب برای تکریم مقام اندیشمندان،‌ پژوهشگران و نوآوران در راستای اهداف و فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.