داخلی
»اخبار کتاب
پنج جلد از مجموعه کتاب های قورباغه با رعایت کپیرایت منتشر شد
به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، «قورباغه و گنج»، «قورباغه و غریبه»، «قورباغه میترسد»، «قورباغه و آواز پرنده» و «قورباغه دوست پیدا میکند» عنوانهای این مجموعه کتاب است.
کتاب «قورباغه و گنج» با ترجمه سارا یوسفپور، داستانی دربارهی شجاعت، حل مساله، کنترل امور و عمل کردن به قول است.
کتاب «قورباغه و غریبه» با ترجمه شبنم عیوضی، داستانی در نکوهش تعصب، پیشداوری و نژادپرستی است.
کتاب «قورباغه میترسد» با ترجمه سارا یوسفپور، داستانی بامزهای است درباره ترس کودکان که به زبانی ساده مسئله ترس را برای کودکان مطرح میکند.
کتاب «قورباغه و آواز پرنده» با ترجمه شبنم عیوضی، داستانی است که کودکان را با مفهوم و چیستی مرگ آشنا میکند. قورباغه داستان «قورباغه و آواز پرنده» با دیدن توکایی که خاموش و بیحرکت بر روی زمین افتاده است برای نخستین بار با مرگ رو به رو میشود.
و کتاب «قورباغه دوست پیدا میکند» با ترجمه هورزاد عطاری، داستانی است لطیف درباره مهربانی، دوستی و قدرت عشق.
ماکس فلت هاوس، تصویرگر شناختهشده هلندی در یک دوره زمانی ۲۵ساله، ۱۲ داستان درباره قورباغه و دوستاناش نوشته و تصویرگری کرده است. به گفته منتقدان، قورباغه شاهکاری از سادگی گرافیکی است. ماکس فلتهاوس در سال ۲۰۰۴ برای مجموعه آثارش جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن را از آن خود کرد. داستانهای او درباره تجربههای کودکی و ارزشهای زندگی برای کودکان سه سال به بالاست و به بیش از ۴۰ زبان در جهان منتشر شده است.
انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان حق ترجمه و چاپ پنج جلد از کتاب های قورباغه را به فارسی و در ایران، از ناشر اصلی اندرسون پرس در انگلیس، خریده است.
هر یک از کتابهای قورباغه در قطع رحلی کوچک در ۳هزار نسخه با قیمت ۱۶هزار و ۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است.
علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید مجموعه کتابهای قورباغه میتوانند با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرند یا به سایت کتاب هدهد به آدرسwww.hodhod.comمراجعه کنند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.